Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از این‌که پیکفورد را اخراج نکردم، پشیمانم

© PETER BYRNEEverton's goalkeeper Jordan Pickford tackles Liverpool defender Virgil van Dijk
Everton's goalkeeper Jordan Pickford tackles Liverpool defender Virgil van Dijk - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مایکل اولیور، داور دربی مرسی ساید، تایید کرد که باید پس از برخورد جوردن پیکفورد با ویرجیل فن‌دایک، این بازیکن را اخراج می‌کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دروازه‌بان اورتون با هیچ محرومیتی پس از این اتفاق روبرو نشد و این در حالی بود که فن دایک پس از این صحنه با پارگی رباط صلیبی روبرو شده و احتمالا تا پایان فصل قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

اولیور و کمک داور ویدیویی هردو بابت این صحنه مورد انتقاد قرار گرفتند. کوته، کمک داور ویدیویی، با بررسی دقیق اعلام کرد که فن دایک در آفساید بوده و نیازی به نشان دادن کارت نیست. با این حال  آفساید بدین معنا بود که نیازی به اعلام پنالتی نیست اما پیکفورد باید کارت را دریافت می‌کرد.

​ الیور به میل آنلاین گفت: " تفکر اولیه این بود که این پنالتی نبود چون آفساید بود پس همه شروع به چک کردن درستی آفساید کردند. به کمک داور ویدیویی گفتم که اگر آفساید نباشد من پنالتی خواهم گرفت. بارها صحنه را دیدم. فکر می‌کنم اشتباه  پیکفورد در سبک پرت کردن خودش بود که باعث ایجاد مصدومیت شد. هیچکدام از ما به اندازه کافی به این خطا دقت نکردیم. می‌شد هم آفساید گرفت هم پیکفورد را اخراج کرد. عجیب بود که هیچکدام از بازیکنان هم به این موضوع اشاره نکرده و اعتراضی صورت نگرفت. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала