Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به این شرط اوزیل از آرسنال می‌رود

© REUTERS / Dylan Martinezمسوت اوزیل
مسوت اوزیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرسنالی‌ها آرزو دارند هر چه زودتر مسوت اوزیل هافبک این تیم راهی تیم دیگری شود؛ اما قرارداد این بازیکن هنوز باقی مانده است.

به گزارش اسپوتنیک، اگر آرسنال به اوزیل هفته‌ای 68 هزار پوند تا سال 2023 بپردازد، این بازیکن برای ترک آرسنال اقدام خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌‎ها، مسوت اوزیل راضی است که این ماه آرسنال را ترک کند؛ اما تنها در صورت پرداخت ادامه باقیمانده حقوق وی در دو سال آینده، این بازیکن راضی به جدایی از مع توپ‌چی‌ها خواهد شد.

گزارش‌ها به تازگی این بازیکن 32 ساله را به انتقال به باشگاه فنرباغچه ترکیه و تیم دی سی یونایتد در لیگ برتر فوتبال مرتبط کرده است.

طبق ادعای روزنامه سان انگلستان، اوزیل مایل است که از آرسنال برود، اما تنها در صورتی که این باشگاه هفته ای 68000 پوند تا تابستان 2023 به او بپردازد.

در همین حال، گزارش‌ها در ترکیه حاکی از آن است که هر دو (باشگاه و اوزیل) در مورد دستمزد باقیمانده وی وارد مذاکره شده اند که می تواند زمینه را برای انتقال وی در این پنجره نقل و انتقالات جنوری فراهم کند.

اگر اوزیل تا پایان قراردادش در این باشگاه بماند، تقریباً 7.2 میلیون پوند درآمد کسب خواهد کرد، و این قابل درک است که بازیکن تبعیدی آرسنال و آرتتا با دریافت یک پنی کمتر از آنچه از آرسنال طلبکار است، این تیم را ترک نخواهد کرد.

​توپچی ها از موضع اوزیل آگاه هستند اما ترجیح می دهند این پیشنهاد را نپذیرند و به دنبال رسیدن به سازش هستند.

سرمربی آرسنال آرتتا این هفته اظهار امیدواری کرد که به زودی راه حلی برای ایستادن پیدا شود.

آرتتا گفت: "من می گویم که ما تصمیم خواهیم گرفت که طی چند روز آینده چه اتفاقی بیفتد." "من نمی دانم چه اتفاقی می افتد. بدیهی است که اکنون او در مذاکره با سایر باشگاه ها آزاد است.

"ما در مورد اینکه بهترین راه حل برای او در آینده نزدیک چیست ، مشخصاً با بازیکن و نماینده نیز بحث خواهیم کرد و سعی خواهیم کرد بهترین راه حل را برای همه پیدا کنیم."

اوزیل در سپتامبر 2013 از رئال مادرید با رکورد 42.5 میلیون پوند در باشگاه آن زمان به آرسنال پیوست.

این بازیکن 32 ساله توپچی ها را به چهار قهرمتنی در جام حذفی سوق داده است، اما در آخرین قهرمانی خود در این رقابت ها کم حضور داشت زیرا آرتتا او را از ترکیب تیم اخراج کرده بود.

اوزیل 254 بار برای باشگاه شمال لندنی بازی کرده است و 44 بار موفق به گلزنی شده و 77 پاس گل در همه مسابقات داده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала