Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد درخشش در مستطیل سبز را فراموش کرده است؟

© REUTERS / PETER POWELLزيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي
زيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره‌ی بلجیمی رئال مادرید بعد از گذشت بیش از یک و نیم فصل حضور در رئال مادرید حتی یک بازی درخشان را هم پشت سر نگذاشته است.

به گزارش اسپوتنیک، وینگر رئال مادرید با وجود این که 75 دقیقه برابر اوساسونا بازی کرد اما هیچ عملکرد برجسته‌ای در این دیدار نداشت.

رئال مادرید دوباره برابر یک حریف آسان امتیاز از دست داد و به اتلتیکومادرید صدرنشین اجازه داد تا اختلافش را با این تیم بیشتر کند. اکنون بارسلونا بیشتر به سفیدپوشان نزدیک تر شده است.

در این شرایط اتلتیکو با توجه به سه بازی کمتر می تواند کاملا از دو تیم بزرگ اسپانیا فاصله بگیرد و نیمی از راه قهرمانی را طی کند. 

در دیدار شنبه شب رئال مادرید و اوساسونا که با تساوی بدون گل به پایان رسید انتظار زیادی از سفیدپوشان می‌رفت به خصوص از ادن هازارد که در ترکیب اصلی حضور داشت و 75 دقیقه بازی کرد. 

​هافبک بلجیمی هیچ کاری در زمین انجام نداد. او بیش از حد ترسو ظاهر شد و بیشتر مراقب بود تا توپ را از دست ندهد. او هیچ شباهتی با بازیکنی که رهبری خط حمله چلسی را بر عهده داشت، نداشت.

هازارد تنها چهار بار برای دریبل تلاش کرد که سه دریبلش با موفقیت همراه شد. مادریدی ها هم از وضعیت جسمانی هازارد ترسیدند چون زمانی که این بازیکن با تکل بازیکن حریف روبرو شد احساس درد کرد.

کاملا مشخص است آسیب دیدگی های پیاپی هافبک مادرید را از سطح واقعی اش دور کرده و اعتماد به نفسش را از بین برده است. البته هازارد در این زمینه تقصیری ندارد و بدتر از همه این است چنین بازی هایی به یک روال عادی تبدیل شده اند. 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала