Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوویچ در آستانه خروج از برنابئو

© Sputnik / Александр Подгорчук /  مراجعه به بانک تصاویر لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии
لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید  Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوکا یوویچ خیلی دوست دارد تا رئال مادرید را ترک کند زیرا "اعتماد" زیدان را از دست داده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ گفته می‌شود لوکا یوویچ مُهاجم رئال مادرید به دنبال خروج است زیرا "اعتماد" زین الدین زیدان را از دست داده است.

مُهاجم 23 ساله صربستانی در تابستان 2019 با پرداخت 55 میلیون پوند به رئال پیوست اما برای سازگاری با زندگی در مادرید به مشکل خورده است.

یوویچ که در آخرین سال حضورش در اینتراخت فرانکفورت در 48 بازی 27 گل به ثمر رساند، از زمان انتقال به پایتخت اسپانیا در 32 بازی فقط دو گل زده است.

حال مارکا گزارش داده که یوویچ امیدوار است در پنجره نقل و انتقالات جنوری این تیم را ترک کند و زیدان مانع او نخواهد شد.

این مهاجم با انتقال به تیم صدرنشین سری آ و همچنین بازگشت به اینتراخت فرانکفورت در ارتباط است. یوویچ  پشت سر کریم بنزما و ماریانو دیاز به گزینه سومِ نوک خط حمله برای زیدان بدل شده است. او تاکنون در این فصل در طول 5 مسابقه فقط 208 دقیقه بازی کرده، اگرچه به دلیل کروناویروس چندین مسابقه را از دست داده و سپس به خاطر پارگی عضله حضور نداشت.

او در این فصل هیچ گلی به ثمر نرسانده و پاس گل نیز ثبت نکرده و آخرین بار در 8 نوامبر در جریان شکست سنگین 4-1 تیم‌اش برابر والنسیا به میدان رفت.

وولوز نیز قبلاً با یوویچ ارتباط داشتند اما نشریه "اتلتیک" مدعی‌ست که آنها پس از مصدومیت رائول خیمنز كه باعث شکستگی جمجمه وی شده بود در مورد شرایط این مهاجم پرس و جو كرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала