ارزش سهام توییتر در پی مسدود کردن حساب کاربری ترامپ به میزان قابل توجهی سقوط کرد

© AFP 2023 / EMMANUEL DUNANDارزش سهام توییتر در پی مسدود کردن حساب کاربری ترامپ به میزان قابل توجهی سقوط کرد
ارزش سهام توییتر در پی مسدود کردن حساب کاربری ترامپ به میزان قابل توجهی سقوط کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارزش سهام توییتر در پی مسدود کردن حساب کاربری دونالد ترامپ بیشتر از 8 فیصد کاهش یافت.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به ارقام ارائه شده سهام توییتر پس مسدود کرن حساب کاربری دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده به میزان قابل توجهی سقوط کرده است.

بر پایه آخرین معلومات از ساعت ( 02:14 به وقت کابل)، سهام این شرکت با سقوط 7.89 فیصد به 47.42 دالر رسیده بود. اما چندی دقیقه بعد سهام این شرکت به 8.3 فیصد سقوط کرد.

Президент США Дональд Трамп во время выступления в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان
توییتر حساب کاربری ترامپ را برای همیشه مسدود کرد

حساب کاربری رئیس‌جمهوری امریکا بیش از 85 میلیون دنبال کننده در توییتر داشت و تربیون اصلی ترامپ برای انتشار اظهارات و حتی تصمیم‌های مهم او بود. اکنون بخش ایمنی این شبکه اجتماعی برای پیشگیری از «تشویش و ترغیب به خشونت بیشتر» این حساب کاربری را برای همیشه بست.
پیش از این فیسبوک و یوتیوب و چند شبکه اجتماعی بزرگ دیگر نیز خبر داده بودند که دست کم تا پایان مراسم تحلیف و انتقال قدرت به جو بایدن، حساب کاربری ترامپ را تعلیق کرده‌اند.
توییتر جمعه شب به وقت امریکا به اتهام ترویج به خشونت حساب کاربری دونالد ترامپ را مسدود کرد. این شبکه اجتماعی پیش‌تر و پس از هجوم گروهی از مردم به کنگره امریکا همزمان با برگزاری جلسه تایید ریاست‌جمهوری جو بایدن، حساب کاربری ترامپ را تعلیق و سه پست او را حذف کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала