Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اودگارد - والورده؛ با استعدادهایی که زیدان آنان را نمیبیند

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUReal Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019
Real Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارتین اودگارد و فدریکو والورده هافبک‌های رئال مادرید که استعدادهای بسیار خوبی دارند، تقریباً توسط زیدان نادیده گرفته می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک، فدریکو والورده قبل از دوران قرنطینه، به لطف درخششی که در تیم داشت، بهترین خبر ممکن برای رئال مادرید بود. درست یک سال قبل، او بهترین بازیکن سوپرکاپ اسپانیا شد و او یکی از ارکان اصلی تیم زیدان در قهرمانی لالیگا بود. 

مارتین اودگارد تنها ورودی کهکشانی ها در تابستان گذشته بود که به صورت قرضی در رئال سوسیداد بازی می کرد و این بازیکن با خواست زیدان به تیم برگشت؛ چرا که او می توانست یک سال دیگر هم به صورت قرضی در سوسیداد بازی کند. حالا هیچ توجهی به او نمی شود و در شش بازی اخیر، تنها 5 دقیقه بازی کرده است. 

روزنامه مارکا به شرایط این دو بازیکن توجه کرده است، هر دو بازیکن، شرایط عجیب و غریبی را پشت سر می گذارند.

با توجه به دقایقی که بازی کردند، به نظر می رسد که زیدان به آن ها اعتقاد ندارد. والورده چهارمین گزینه زیزو بعد از مودریچ، کروس و کاسمیرو در خط هافبک است و اودگارد ششمین گزینه سرمربی فرانسوی است.

 با تمام این شرایط ولی از این دو بازیکن به عنوان آینده رئال مادرید نام برده می شود. البته این را هم باید بگوییم که هر دو بازیکن، عملکردی شبیه به فصل قبلشان نداشتند اما رئال مادرید به همان فرم آن ها نیاز دارد.

آخرین باری که اودگارد در ترکیب 11 نفره رئال مادرید در شروع بازی حضور داشت، به بازی با شاختار دونتسک برمی گردد و بعد از این بازی، غیب شده است. او از لحاظ روحی مشکل پیدا کرده است، وقتی می بینید بازیکنی مثل ایسکو که درخواست خروج هم داده است، بیشتر از او بازی می کند. 

با این حال، پیچیده تر شدن اوضاع این دو بازیکن که رئال مادرید برای آینده روی آن ها حساب باز کرده است، می تواند مشکل برای تیم ایجاد کند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала