Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیباست که تیمی مثل رئال مرا می‌خواهد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاماوینگا هافبک باشگاه رن فرانسه از علاقه رئال مادرید نسبت به خود بسیار خوشحال است.

به گزارش اسپوتنیک، ستاره آینده‌دار 18 ساله فرانسوی که به گزینه اصلی خرید زیدان در تابستان 2021 لقب گرفته در خصوص پیشنهاد رئال مادرید صحبت کرد.

 از مدت‌ها پیش ادواردو کاماوینگا به یکی از گزینه‌های خرید رئال مادرید لقب گرفت. قرار بود او در تابستان 2020 از رن راهی مادرید شود ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن اقتصاد باشگاه‌ها این انتقال به تعویق افتاد.

 به نظر می‌رسد ستاره آینده‌دار و 18 ساله فرانسوی‌ها، یکی از خرید‌های مهم زیدان و پرز در تابستان 2021  باشد.

کاماوینگا بارها در خصوص پیشنهاد مادرید و علاقه برای بازی در رئال صحبت کرده است. اما بیشتر حرف‌هایش این بوده که اکنون بازی رن فرانسه است و می‌خواهد در تیمش متمرکز باشد.

سایت کانال فرانسه، به دلیل باز شدن پنجره زمستانی و داغ شدن دوباره شایعات در خصوص انتقال کاماوینگا به تیم‌هایی مثل رئال مادرید، یوونتوس، پاریس یا بایرن، با این بازیکن مصاحبه‌ای انجام داد.

​ملی‌پوش 18 ساله فرانسوی‌ها در خصوص پیشنهاد رئال مادرید و دیگر باشگاه‌ها گفت: "خیلی اتفاق خوبی است وقتی چنین باشگاه‌های بزرگی به دنبالم هستند. اما من ذهنم آزاد است و به این مسائل اکنون فکر نمی‌کنم. باید ببینم انتهای فصل چه اتفاقی رخ می‌دهد. آن زمان می‌نشینم و تصمیمم را خواهم گرفت."

گزینه اصلی خرید کاماوینگا رئال مادرید محسوب می‌شود ولی 2 مشکل بر سر راه رئالی‌ها است. اول اینکه مدیربرنامه این بازیکن «جاناتان بارنت»، مدیر برنامه گرت بیل است و میانه خوبی بین او و سران باشگاه نیست.

نکته دوم موضوع مالی کاماوینگاست که طبق گزارش سایت آ.اس اسپانیا، رئال 70 میلیون یورو باید هزینه کند. از طرفی رئال قصد دارد «کیلیان ام‌باپه» را نیز خریداری کند که او نیز قیمت بالاییی خواهد داشت.

آ.اس نوشت که اگر قیمت کاماوینگا بیشتر از حد انتظار بالا رود، رئال از خیر این بازیکن خواهد گذشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала