Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوپتگی تا 2024 متعهد به سویا

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Spain head coach Julen Lopetegui
Spain head coach Julen Lopetegui - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سویا اعلام کرده که قرارداد جولن لوپتگی سرمربی باسکی تا سال 2024 تمدید شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه اندلسی امروز یکشنبه رسما اعلام داشت که جولن لوپتگی سرمریب باسکی این تیم تا 2024 قراردادش را روی نیمکت سویا تمدید کرد.

در بیانیه خبری این باشگاه آمده است: "سویا و جولن لوپتگی به توافق رسیده‌اند که مربی باسکی قراردادش را برای دو فصل دیگر تمدید نماید، بنابراین قرارداد وی تا 30 جون 2024 تمدید می‌شود."

لوپتگی (54 ساله) در جون 2019 روی نیمکت سویا وارد شد، در ابتدا برای مدت سه سال قرارداد امضا کرده بود اما بنابر نتایج درخشان اندلسی‌ها تا سال 2024 در این تیم باقی خواهد ماند.

او پس از 19 ماه حضور، به مری بدل شد که بالاترین درصد پیروزی در تاریخ باشگاه را دارد (58.2٪ در 79 مسابقه)، در 21 آگوست قهرمان ششمین لیگ اروپایی سویا شد که با شکست اینتر به دست آمد و نیز توانست این تیم را برای مرحله حذفی این فصل لیگ قهرمانان جایی که آنها به مصاف بوروسیا دورتموند می‌روند، صعود بدهد. (بازی رفت 17 فبروری، بازگشت 9 مارچ).

بیانیه مطبوعاتی باشگاه افزود: "سویا برای شیوه بازی خود یک رهبر شناخته شده پیدا کرده که از روز اول با نتایج درخشانی که تکنسین باسک را به سطح موفق‌ترین مربیان تاریخ می‌رساند، برجسته است. سویا از او در این راستا استقبال می‌کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала