Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناامیدی آرتتا از دروازه‌بان‌های تیمش؛ آرسنال به دنبال سنگربان جدید

© AP Photo / John WaltonMikel Arteta
Mikel Arteta - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میکل آرتتا تایید کرد که این باشگاه به دنبال جذب دروازه‌بان مطمئن برای ادامه فصل است و تلاش دارند تا سنگربان درجه یک به خدمت بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه آرسنال در تابستان با وجود درخشش بسیار خوب آملیانو مارتینز آرجانتینی، به این بازیکن اجازه خروج داد و رونار آلکس رونارسون ایسلندی را برای پُرکردن جای خالی او به خدمت گرفت.

Isco - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
علاقه آرتتا برای جذب قرضی ایسکو

عملکرد رونارسون در ترکیب آرسنال بسیار ضعیف بوده و حضور او در درون  دروازه توپچی‌ها در دیدار برابر منچسترسیتی وحشتناک بود.

آمیلیانو اما این روزها در استون ویلا می‌درخشد و آرتتا از هر دو دروازه‌بان خود ناراضی است و از مدیران باشگاه خواسته تا در نقل‌وانتقالات زمستانی دروازه‌بان جدید به خدمت بگیرند تا با برند لنو رقابت‌ و بدرستی از دروازه این تیم محافظت  کند.

این موضوع را سرمربی توپچی‌ها قبل از مصاف با کریستال پالاس مطرح کرد و چنین گفت:" ما در حال حاضر شرایط هر سه دروازه‌بان خود را زیر نظر و بررسی داریم تا در پنجره نقل‌وانتقالات پیشرو در موردش تصمیم‌گیری کنیم. در تابستان ما زمان زیادی برای حل مشکلات در درون دروازه‌ نداشتیم زیرا امیلیانو در حال رفتن بود و مجبور شدیم زودتر اقدام کنیم. در زمستان شرایط متفاوت است و با دقت بیشتر برای جذب دروازه‌بان اقدام خواهیم کرد".

تا هنوز مشخص نیست که توپچی‌ها کدام دروازه‌بان را برای به خدمت گرفتن در تابستان زیر نظر دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала