Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو با بازگشت نیمار به تمرینات سورپرایز شد؛ برازیلی آمادۀ تقابل با مارسی + عکس

© REUTERS / Charles Platiau/File PhotoFILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar
FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار جونیور در حالی که پاریسن‌جرمن برای دیدار با مارسی خودش را آماده می‌سازد، به تمرینات گروهی اضافه شد و مشکلی برای تقابل با شاگردان ویلاس-بوآس نخواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور به تاریخ 13 ماه دسامبر سال گذشته مصدوم شد و تا حالا قادر به بازی برای پاریسن‌جرمن نشده است.

این بازیکن همچنان زیر نظر پوچتینو تا حالا تمرین نکرده و این سرمربی آرجانتینی بی‌صبرانه منتظر بازگشت بهترین ستاره تیم خود بود.

پوچتینیو که قرار است بامداد پنجشنبه در ورزشگاه بولارت دللیس به مصاف مارسی برود، در آستانه این دیدار خبر بازگشت نیمار را به تمرینات گروهی دریافت کرد و با حضور او سپرایز شد.

به این ترتیب نیمار پس از نزدیک به یک ماه به میادین باز می‌گردد و قادر است در برابر مارسی دقایقی را بازی کند.

این در حالی‌ست که در نبود نیمار پاریسن‌جرمن نتایج مطلوبی کسب نکرده و پوچتینو که وظیفه بیرون کردن این تیم را از بحران به عهده دارد، در نخستین بازی برابر سن‌آتین با نتیجه 1-1 متوقف شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала