Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پپ: من نمیتوانم وقتی احساساتی ام همسرم را بغل نکنم

© REUTERS / Phil Noble Реация Хосепа Гвардиола на матче "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Реация Хосепа Гвардиола на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی که شماری از بازیکنانش با کرونا دست و پنجه نرم میکنند معتقد است کنترل احساسات بازیکن هنگام شادی پس از گل کار آسانی نیست.

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا، انجمن فوتبالیستان حرفه ای انگلیس  (PFA)گفته بازیکنان هنگام پس از گلزنی در رقابت های لیگ برتر نباید با همدیگر خوشحالی کنند، زیرا این کار احتمال ابتلا به کوید 19 را افزایش میدهد.

در حال حاضر 4 دیدار رقابت های لیگ برتر از جمله دیدار سیتی و اورتون به دلیل شرایط کرونایی به تعویق اقتاده است.

مدیر اجرایی PFA هفته گذشته از بازیکنان خواست که خوشحالی های بعد از گل خود را کمتر کنند و پروتکل های تقویت شده ویروس کرونا از قبیل حفظ فاصله ایمنی، دست ندادن و تعویض پیراهن را رعایت کنند.

گواردیولا در پیوند به صحبت های تیلور مدیر اجرایی PFA گفت: "من این قانون نامه را خواندم، قصد ندارم مخالفت کنم، اما وقتی بازیکن گل میزند در آن لحظه احساساتی است و شاید فراموش کند، بنابراین کنترل و اجرایی شدن این کار سخت است.

پپ گفت: "همه ما هر دو روز یکبار آزمایش میدهیم و تست های مان منفی میشود، در نهایت چه اتفاقی می افتد؟ اما وقتی بازیکن گل بزند، لذتش به همین است که بقیه او را در بغل بگیرند، راستش را بخواهید من نمیتوانم وقتی احساساتی هستم، همسر خود را برای دو یا سه ثانیه بغل نکنم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала