Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمن بار دیگر می‌درخشد و می‌خندد؛ چه کسانی در احیای فرانسوی نقش دارند + عکس

© REUTERS / VALENTYN OGIRENKOBarcelona's Antoine Griezmann celebrates scoring their fourth goal in November 2020
Barcelona's Antoine Griezmann celebrates scoring their fourth goal in November 2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتوان گریزمن در دیدار برابر گرانادا، درخشش خوبی داشت و بالاخره موفق شد برای کاتالان‌ها گُلزنی کرده و خودش را از زیر بار انتقادات بیرون کند.

به گزارش اسپوتنیک، تابستان سال 2019، بارسلونا 120 میلیون یورو به اتلتیکومادرید پرداخت و قرارداد این بازیکن را با تیم مادریدی فسخ کرد.

آنتوان گریزمن فصل گذشته بسیار بد ظاهر شد و هواداران بارسلونا را از خودش ناامید کرد. کاتالان‌ها با روی کار آمدن رونالد کومان امیدوار بودند شرایط برای گریزمن تغییر کند و طبق انتظار‌ها این بازیکن در فصل جاری بار دیگر می‌درخشد و می‌خندد.

با آغاز سال جدید میلادی و تغییراتی که کومان ایجاد کرده است، هم مسی درخشان ظاهر شده و هم گریزمن پایش به گُلزنی باز شده است.

هر دو بازیکن همکاری خوبی نیز با هم دارند و دل‌خوری‌های‌شان نیز از بین رفته است که این موضوع می‌تواند برای کاتالان‌ها بسیار مفید تمام شود.

از سویی هم نقش دمبله و پدری در درخشش این بازیکن بسیار مفید بوده و هر دو بازیکن از دو طرف مسی و گریزمن را تقویه می‌کنند.

کمی عقب‌تر فُرم خوب دی‌یونگ در درخشش گریزمن بسیار اثر گذار بوده و به نظر می‌رسد که برای نخستین‌بار مهاجم فرانسوی در موقعیت مناسب و در شرایط مناسب قرار گرفته است.

آبی‌اناری‌ها بسیار امیدوار اند روند خوب بارسا و درخشش بازیکنانی چون گریزمن ادامه پیدا کند و این تیم به جام‌های متعدد دست پیدا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала