Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخشش در لیگ برتر آسان نیست؛ به هاورتز و ورنر وقت بدید

© AFP 2023 / Adrian DennisГлавный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»
Главный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک لمپارد آغاز نه چندان درخشان کای هاورتز و تیمو ورنر در چلسی را با شرایط ادن هازارد در بدو ورود به این تیم مقایسه کرد و بار دیگر حمایت خود از بازیکنان جدیدش را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، هاورتز و ورنر در هفته‌های اخیر عملکرد درخشانی در استمفوردبریج نداشتند اما در نهایت توانستند در پیروزی 0 - 4 برابر تیم مورکامبه در دور سوم جام حذفی به رکورد باز نکردن طولانی مدت دروازه پایان دهند.

ورنر با گلی که در این بازی به ثمر رساند پس از 12 هفته بار دیگر موفق شد دروازه حریف را باز کند تا بتواند با اعتماد به نفس بیشتری به حضورش در جمع آبی پوشان ادامه دهد.

کای هاورتز نیز که پس از ابتلا به ویروس کرونا با شرایط مشابهی روبرو شده بود در این بازی موفق به باز کردن دروازه حریف شد.

 این دو بازیکن در تابستان گذشته با رقم 142 میلیون پوند در مجموع به جمع شاگردان لمپارد پیوستند و انتظارات از آنها بالاست.

سرمربی جوان چلسی در این باره به تاک اسپورت گفت: " مردمی که آنها را زیر سوال می‌برند باید به سایر بازیکنان تراز اول نگاه کنند که در سن پایین به این کشور آمدند. ادن هازارد نمونه خوبی است. او به اینجا آمد و به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه تبدیل شد. این روند آسان در این لیگ آسان نیست. اینجا لیگ سختی سات و من فکر می‌کنم مردم باید به آنها فرصت بدهند چون بازیکنان بسیار خوبی هستند. آنها ثابت خواهند کرد که بازیکنان بزرگی برای باشگاه هستند."

هازارد پس از انتقال به چلسی از تیم لیل در سال 2012 آغاز درخشانی نداشت اما پس از مدتی به یکی از ستاره‌های این تیم تبدیل شد و با به ثمر رساندن 163 گل و ارسال 152 گل در 578 بازی نام خود را به عنوان یکی از اسطوره‌های باشگاه به ثبت رساند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала