Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جزئیات آخرین قرارداد مسی فاش شد

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси во время празднования гола
Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время празднования гола  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در شرایط حساسی که مسی تا کنون پای میز مذاکره برای ماندنش در بارسا نرفته، جزئیات قرارداد او با بارسا در سال 2017 رسانه ای شده است.

به گزارش اسپوتنیک، آینده مسی هنوز روی هواست و تا کنون هیچ کسی نمیداند در پایان فصل چه اتفاقی رخ میدهد، آیا او بارسا را ترک میکند، یا در این تیم میماند. هر چند خود مسی گفته در این خصوص نمیخواهد صحبت کند و تصمیمش را در پایان فصل خواهد گرفت.

به نظر میرسد در صورتی که بارسا در این فصل قهرمان اروپا نشود، جدایی مسی را باید از بارسا حتمی دانست.

از سویی نیز باید دید در انتخابات 24 جنوری چه کسی رئیس جدید بارسا خواهد شد.

با این حال وب سایت La Vanguardia جزئیات آخرین قرارداد مسی با بارسا که در سال 2017 انجام شد را منتشر کرده است که نشان دهنده وی پاداش هایی در کنار  حقوق قابل توجه اش دریافت کرده است.

در این قرارداد آمده، علاوه برای حقوق 100 میلیونی یورویی او در سال  و حتی افزایش آن، برای او دو پاداش اضافی دیگر نیز نظر گرفته شود. این پاداش مبلغی بالغ بر 78 میلیون یورو است. که در دو قسمت 39 میلیون یورویی باید به مسی پرداخت شود.

با این حال قرارداد کاپیتان محبوب بارسا که این روزها نمایش خوبی در ترکیب تیمش دارد و دوباره با گلزنی اش به بارسلونا کمک کرد تا به جمع تیم های بالای جدول اضافه شود و برای قهرمانی امید داشته باشد، در پایان فصل جاری به پایان می رسد و او که او می تواند در پایان فصل با انتقالی آزاد از نیوکمپ جدا شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала