Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل ناراضی بودن مسی برای تمدید قرارداد فاش شد؛ لئو پاداشش را دریافت نکرده است

© REUTERS / MASSIMO PINCALionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در آخرین تمدید قرارداد مسی با بارسلونا در سال 2017 مقرر شده او 78 میلیون یورو پاداش بگیرد که او هنوز این مبلغ را دریافت نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی که این روزها همچنان تمام تیترها را در رابطه با تمدید قراردادش به خود اختصاص داده آخرین بار در سال 2017 قراردادش را با بارسلونا تمدید کرد.

قراردادی که امسال به پایان می‌رسد و مسی می‌توان به طور رایگان پس از پایان آن به هر تیمی بپیوندد. در همین زمینه رسانه لاونگاردیا جزئیات آن قرارداد را منتشر کرده که نکته جالبی در آن دیده می‌شود. مسی در قرارداد خود پاداش‌هایی در حد 78 میلیون یورو لحاظ کرده است.

​علاوه بر موافقیت با افزایش حقوق 100 میلیون یورویی حقوق مسی، 2 پاداش مازاد به ارزش تقریبا 78 میلیون یورو برای مسی در نظر گرفته شده بوده که باید در 2 قسط 39 میلیون یورویی به او پرداخت شده باشد. هرچند که بارها به تاخیر افتاده‌اند.

اولین قسط این مبلغ در ماه جولای فصل گذشته پرداخت شد و دومین قسط هم قرار است در 8 بخش طی 4 سال پرداخت شود. یعنی مسی می‌تواند پاداش خود را در سال 2025 به طور کامل دریافت کند. مسئله جالب توجه این است که نه خود مسی و نماینده او هیچ شکایتی بابت دریافت این مبلغ با این شیوه ندارند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала