ترامپ از شبکه‌های اجتماعی اخراج شد

© AFP 2023 / Justin Sullivan ترامپ از شبکه‌های اجتماعی اخراج شد
 ترامپ از شبکه‌های اجتماعی اخراج شد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پروایدرهای آمریکایی توییتر و فیسبوک ترامب را مسدود کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از کانال تلویزیونی KREM، پروایدر (رساننده خدمات اینترنتی)، که در ایالات آیداهو و واشنگتن خدمات خود ارائه می دهد، شبکه های اجتماعی فیس بوک و توییتر را برای مشتریان خود مسدود کرده است.

دلیل این امر مسدود شدن حساب های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بود. این شرکت نامه ای را برای مشتریان خود ارسال کرده و در آن شبکه های اجتماعی را به سانسور اطلاعات متهم کرده است.

برخی از اعضای کانگرس امریکا خواستار قطع همکاری واشنگتن با اسلام آباد شدند - اسپوتنیک افغانستان
دموکرات ها: برای استیضاح ترامپ آرای کافی وجود دارد

در 7 جنوری، مارک زاکربرگ بنیانگذار فیس بوک اعلام کرد که ترامپ تا پایان دوره ریاست جمهوری خود بدون این شبکه اجتماعی باقی خواهد ماند. در تاریخ 9 جنوری، توییتر به دلیل "خطر تحریک بیشتر به خشونت" حساب او را به زمان نامعلوم مسدود کرد. علاوه بر این، مدیریت سرویس میکروبلاگینگ وعده مسدود کردن حساب هر کاربری را که به رئیس جمهور آمریکا می دهد، می بندد.

گفتنی است که رابطه بین شبکه‌های اجتماعی و ترامپ در طول چهارسال گذشته مانند رابطه او و رسانه‌های جریان رسمی مثل سی‌ا‌ن‌ان، ان‌بی‌سی و دیگر شبکه‌ها پرفراز و نشیب بوده است. ترامپ در طول چهارسال چنان به رسانه‌های جریان رسمی تاخت که طرفدارانش روز پنج‌شنبه و در جریان اعتراضات مقابل کنگره مجموعه‌ای از دوربین‌ها و تجهیزات شبکه‌ها را همانند نمادهای شیطان شکستند و به آتش کشیدند. در طول این دوران ترامپ با تکرار انتقادات از جریان رسانه‌ای رسمی تا حد زیادی آنها را نزد بخش مهمی از جامعه آمریکا کم‌اعتبار کرد. با این حال رابطه او با شبکه‌های اجتماعی نوع دیگری بود.

در طول ماه‌های اخیر و به‌خصوص طی روزهای اخیر و بعد از حمله طرفداران ترامپ به کنگره، شبکه‌های اجتماعی عملا دسترسی ترامپ را کاملا مسدود کرده‌اند. بسیاری از آنها بارها به او اخطار داده بودند که به محض نقض مجدد قوانین این شبکه‌ها برای همیشه دسترسی او را خواهند بست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала