Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخشش مسی و گریزمن، جذب دپای را در حاشیه قرار داده است

© REUTERS / ALBERT GEAلاعبا برشلونة ليونيل ميسي وأنطوان غريزمان
لاعبا برشلونة ليونيل ميسي وأنطوان غريزمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تقویت خط حمله یکی از اولویت های رونالد کومان است و وی علاقۀ زیادی به جذب ممفیس دیپای، مهاجم لیون دارد، اما درخشش لیونل مسی و آنتوان گریزمن ممکن است پلان جذب این بازیکن را در حاشیه قرار دهد.

به گزارش اسپوتنیک، در دو بازی اخیر، مقابل اتلتیکو بیلبائو و گرانادا، مسی و گریزمن شش گل برای بارسا به ثمر رسانده اند و درخشش خوبی در خط حمله برای بارسلونا داشته اند.

لاعبا برشلونة ليونيل ميسي وأنطوان غريزمان - اسپوتنیک افغانستان
گرانادا 0 – بارسا 4؛ بازگشت به رده سوم جدول به لطف دبل مسی و گریزمن

کومان قبل از این به فکر تقویت خط حملۀ تیمش بود و دپای مهاجم هالندی لیون را مد نظر دارد، اما ممکن است درخشش مسی و گریزمن در خط حمله، مشکلات مالی و انتخابات این سرمربی را مجبور به تعویق پلان جذب مهاجم هالندی کند.

مدیران باشگاه واضح به کومان گفته اند که از بازیکنانی که در اختیار دارد استفاده کند و به دلیل مشکلات فراوانی که وجود دارد، قادر به جذب بازیکن در زمستان نیستند.

از سویی هم مدیران باشگاه می‌دانند که برخی از بازیکنان مورد نظر کومان( دپای، اریک گارسیا و واینالدوم) در تابستان به صورت رایگان قابل دسترس اند و نباید در زمستان برای جذب آن‌ها پول مصرف کنند.

اگر چه دلایل مدیران باشگاه برای کومان قابل قبول نیست، اما درخشش سه مهاجم باشگاه و فُرم خوب بریتویت سبب شده سرمربی بارسا به خواست اداره باشگاه تن دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала