Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی‌یونگ: در مورد آینده مسی چیزی نمی‌دانم، پدری یک فوق‌ستاره است

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانکی دی‌یونگ در کنفرانس خبری قبل از دیدار با سوسیداد در کنار کومان حضور پیدا کرد و در موارد مختلف صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فرانکی دی‌یونگ در فصل جاری برخلاف فصل قبلی بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته است و از مهره‌های کلیدی ترکیب ثابت رونالد کومان محسوب می‌شود.

رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان
کومان: به مسی و دی‌یونگ استراحت دادیم، جدول بازی‌ها دیوانه‌کننده است!

این بازیکن که در چند ماه آخر گفت‌و گویی انجام نداده بود، ساعاتی قبل و در کنفرانس خبری قبل از دیدار با سوسیداد در کنار رونالد کومان حاضر شد و در مورد شرایط خودش و برخی موارد دیگر صحبت کرد.

دی‌یونگ در مورد انتقاد‌ها از خودش گفت:" ناراحت نیستم و احساس خوبی دارم، در حال حاضر ما در مقایسه با شروع فصل به عنوان یک تیم در حال بهتر شدن هستیم. از نظر فردی و تیمی احساس خوبی دارم. در کل به عنوان تیم احساس خوبی داریم. در دیدارهای گذشته نسبت به ابتدای فصل در موقعیت دیگری بازی می‌کنم، مربی به من گفت در حمله بازی کنم تا از این بابت راحت باشم".
هافبک بارسا در پاسخ به پرسشی در مورد مسی گفت:" من نمی‌توانم تصمیم‌گیری کنم، باید از مسی سوال بپرسید.  راستش من در این مورد چیز زیادی نمی‌دانم".

فرانکی در مورد دیدار فردا شب گفت:" آن ها یک تیم بسیار خوبی هستند که ساختار درون تیمی بسیار خوبی دارند. این تیم در خط حمله بسیار خطرناک است و برای رسیدن به فینال باید سخت مراقب آن ها باشیم".
او در مورد پدری نیز صحبت کرد و چنین گفت:" فکر می‌کنم که او یک بازیکن بسیار با استعداد و با کیفیت است. او برای من یک فوق ستاره است".
ستاره بارسا در مورد احتمال قهرمانی تیمش گفت:" بله از ابتدای فصل تغییرات زیادی در باشگاه وجود داشته است. آغاز فصل دشوار بود چون به علت شرایطی که بود ما در پیش فصل بازی نکردیم. در مورد لالیگا ما باید روی کار خودمان تمرکز کنیم و تا حد امکان امتیاز جمع کنیم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала