Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاداش سوپر جام اسپانیا برای تیم قهرمان چقدر است؟

© AFP 2023 / Oscar del PozoMessi y Ramos durante un partido
Messi y Ramos durante un partido - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چهارتیمی که در رقابت‌ سوپر جام اسپانیا حضور دارند، در صورت کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ 2 میلیون یورو پاداش دریافت خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سوپرکاپ اسپانیا در این فصل نیز با فرمت چهار تیمه در داخل این کشور انجام خواهد شد و رئال مادرید به عنوان قهرمان، بارسا به عنوان نائب قهرمان لالیگا و همچنان رئال سوسیداد و بیلبائو به عنوان فینالست‌های رقابت‌های جام حذفی در این رقابت حضور خواهند داشت.

رئال مادرید و اتلتیکو مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
این تکل رئال را قهرمان سوپر جام اسپانیا کرد + ویدیو

دور نیمه نهایی این رقابت‌ها از فردا شب و با دیدار بارسلونا – رئال سوسیداد آغاز خواهد شد و پس از آن رئال مادرید به مصاف اتلتیکو بیلبائو خواهد رفت.

این رقابت‌ها جدا از مسائل ورزشی از نظر مسائل مالی هم در دوران بحران مالی ناشی از کرونا خیلی با اهمیت است زیرا پاداش‌های خوبی به همراه دارد.

در حقیقت تیمی که بتواند قهرمان سوپرجام شود دو میلیون یورو پاداش می گیرد، تیمی که در فینال شکست بخورد 1.4 میلیون یورو و دو تیمی که در نیمه نهایی حذف شوند 800 هزار یورو به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد.

این رقابت‌ها که قرار بود در کشور عربستان سعودی برگزار گردد، پاداش‌های بزرگتری به همراه داشت اما این کشور از میزبانی این رقابت‌ها انصراف داد و پاداش‌ها نیز کاهش یافت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала