پایان دوران ریاست جمهوری ترامپ اعلام شد

© REUTERS / Jim Bourg پایان دوران ریاست جمهوری ترامپ اعلام شد+عکس
   پایان دوران ریاست جمهوری ترامپ اعلام شد+عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور خارجه ایالات متحده، پیام "جعلی" در خصوص پایان دوران ریاست جمهوری ترامپ را منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت امور خارجه آمریکا در اقدامی که مشخص نیست ناشی از اشتباه کارکنان مربوطه و یا هک شدن آن باشد، در صفحه معرفی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و معاونش مایک پنس،  در یک اقدامی عجیب روز دوشنبه 11 جنوری را را روز پایان دوران ریاست جمهوری ترامپ عنوان کرده است.

 در صفحه معرفی دونالد ترامپ در پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت امور خارجه آمریکا، دقیقاً عبارت اینکه  دوره ریاست جمهوری دونالد جِی ترامپ در ساعت 19:48:41 مورخه 11 جنوری 2021 به پایان رسیده است، دیده می‌شود.

ترامپ: من خودم رسانه می سازم - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: من خودم رسانه می سازم

بیوگرافی مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا نیز پیام مشابهی را نشان می‌دهد. در حال حاضر این صفحه از دسترس خارج شده است.

هنوز مشخص نیست که اعلام پایان دوران ریاست جمهوری ترامپ توسط پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت امور خارجه آمریکا ناشی از اشتباه کارکنان این وزارتخانه بوده و یا اینکه پایگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا هدف حمله هکرها قرار گرفته است.

این اتفاق در حالی رخ داد که اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته طرح استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور را به دلیل «تحریک به شورش» ارائه کردند.

نشریه Buzzfeed  به نقل از یکی از دیپلمات‌های که با وی گفت‌وگو کرده است نوشت که مایک پمپئو وزیر امور خارجه ایالات متحده دستور تحقیقات داخلی در مورد این موضوع را داده است. برخی نیز این گمانه را مطرح کرده‌اند سایت وزارت خارجه آمریکا هک شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала