Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی در اسپانیا بهترین است، اما رونالدو در همه جا

© AFP 2023 / Ben STANSALLNominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.
Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسوت اوزیل که این روزها سرگم سوال و جواب در صفحه توئیترش با هوادارانش است، در خصوص رونالدو و مسی اظهار نظر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اوزیل که از لیست آرسنال خط خوده و در حال حاضر هیچ حضوری در مستطیل سبز ندارد، در اظهار نظر در مورد فوق ستاره های دنیای فوتبال، رونالدو و مسی از هم تیمی سابقش در رئال حمایت کرد.

اوزیل در مورد مسی گفت: "او ثابت کرده است که یکی از بهترین ها در اسپانیا است، اما کریستیانو در هر کشوری که بازی کرده بهترین بوده است."

او در مورد راموس که آیا بهترین دفاع وسط جهان است یا خیر، نیز گفت:"او بیش از یک دهه در کلاس جهانی بازی کرده و حالا نیز به یک رهبر بزرگ تبدیل شده است. جاه طلبی و اشتیاق او برای پیروزی شگفت انگیز است و من می گویم او بهترین مدافع نسل من است."

او در خصوص آینده فوتبالی اش نیز گفت: "من اطمینان دارم که به بازی ادامه خواهم داد. دو کشور وجود دارد که مایلم در آنها بازی کنم: ترکیه و ایالات متحده."

"اگر این کار را در ترکیه بازی کنم، فقط برای فنرباغچه به میدان میروم. چون من از بچه گی طرفدار این تیم هستم. فنرباغچه مثل رئال مادرید در اسپانیت است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала