Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آقای خاص به دنبال سومین شکار از رئال مادرید

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبرهایی نشر شده می‌رسانند که ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام در تلاش است تا ادر میلیتائو را از رئال مادرید به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ نشریه "اکسپرس" انگلستان در خبری ادعا کرده که تاتنهام با مادرید تماس گرفته تا شرایط انتقال ادر میلیتائو ستاره برزیلی زیدان را که امسال فقط 224 دقیقه بازی کرده، بررسی و سپس درخواست انتقال نماید.

مورینیو می‌خواهد با ادر میلیتائو خط دفاعی تیم‌اش را در حالی تقویت کند که تاتنهام فعلا با 7 امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدر جدولی (من‌یونایتد) و یک بازی کمتر در جایگاه پنجم ایستاده است.

سرمربی پرتگالی قصد دارد با ایده قرض گرفتن تا پایان فصل او را به لندن منتقل کند زیرا ستاره برزیلی اکنون جایگاهش در برنامه‌های زیدا را از دست داده است و طبق گزارش "اکسپرس" دانیل لوی رئیس تاتنهام، قبلاً برای انتقال این درخواست با مادرید تماس گرفته است.

اگرچه این کار برای او آسان نخواهد بود زیرا زیدان قبلاً گفته که نمی‌خواهد کسی در جنوری برود. وی در مرکز دفاعی تنها چهار مورد دارد و هرگونه آسیب دیدگی توزیع تلاش‌ها را به خطر می‌اندازد. مورینیو از قدرت پرداخت دفاعی تاتنهام که تاکنون در 16 بازی 15 گل دریافت کرده راضی نیست و می‌خواهد میلیتائو بتواند با تضمین‌هایی بیشتر چرخش کند.

میلیتائو در حال حاضر به سختی برایش زیر نظر زیدان دقایق جمع می‌کند و این مربی فصل گذشته او را به عنوان "سومین مدافع میانی" خود تعریف کرد و در طول فصل با او به گونه‌ای رفتار کرد که او را بالاتر از ناچو قرار داد. اما در این فصل او یک بار دیگر خود را بسیار آسیب پذیر نشان داده و زیدان وی را فعلا به رده چهارم مدافعان سقوط داده است: او 224 دقیقه و ناچو 763 دقیقه بازی کرده، بیش از سه برابر میلیتائو که 50 میلیون یورو در تابستان 2019 خریداری شد.

مادرید در مورد درخشش او تردید دارد و گزینه قرضی را برای کسب دقایق بیشتر و تجدید ارزیابی برای او کارساز می‌بیند اما این کار در وسط فصل کار را برای برنامه ریزی ورزشی پیچیده می‌کند. در همین حال مورینیو قبلاً درخواست کرده و لوی نیز پیگیر موضوع است.

 

رابطه خوب لوی و فلورنتینو

روابط لوی و فلورنتینو پرز عالی است زیرا این امر سبب چندین عملیات در گذشته (مودریچ، بیل به مادرید و بازگشت به لندن...) شده که می‌تواند تفاهم را ترجیح دهد. عزیمت میلیتائو باعث می‌شود تا زیدان یکی از مدافعان کاستیا را مورد استفاده قرار دهد که ویکتور چوست مدافع میانی از تیم جوانان ستاره مورد علاقه زیدان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала