از دارو های که نباید بیماران کرونا استفاده کنند نامبرده شد

© Depositphotos.com / Korzeniewskiاز دارو های که نباید بیماران کرونا استفاده کنند نامبرده شد
از دارو های که نباید بیماران کرونا استفاده کنند نامبرده شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک متخصص آمریکایی دارو های را نام برد که بیماران مبتلا به ویروس کرونا نباید آنها را مصرف کنند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از   Yahoo life جوشوا شافزین متخصص علوم پزشکی از بیمارستان کودکان در سینسیناتی، اوهایوی آمریکا گفت چندین دارو وجود دارد که در طول بیماری ویروس کرونا نباید استفاده شود

متخصص از همه نخست از دارو های از داروهای ضد اسهال حاوی لوپرامید را نام برد که به گفته متخصص، مصرف این دارو هنگام کرونا، سرعت فعالیت روده را کاهش می دهند و پاکسازی بدن از باکتری ها را جلوگیری نموده و همچنین روند بهبود التهاب را با ندی روبرو می‌سازند.

سازمان جهانی صحت از موفقیت یک دارو برای درمان مبتلایان کرونا شدید خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
سازمان جهانی صحت از موفقیت یک دارو برای درمان مبتلایان کرونا شدید خبر داد

 این متخصص تأکید کرد:  هنگام ابتلا به کمرونا بهتر است مقادیر زیاد نوشیده شود و از ایجاد اختلال در روند طبیعی بدن پرهیز شود.

وی همچنین خاطر نشان ساخت که از دستگاه های استنشاقی نباید استفاده کرد. دکتر توضیح داد که اگر بیماری آسما یا تنگی نفس ندارید، استفاده از دستگاه استنشاق به جای کمک، به بدن، آسیب می‌رساند.

 علاوه بر این ، دکتر توضیح داد که داروهای حاوی فنیل افرین برای بیماری قلبی خطرناک است. وی گفت: این ماده فعال در ترکیب بسیاری از اسپری های بینی وجود دارد.

تئودور بیلی ، پزشک ارشد گروه بیماری های عفونی مرکز پزشکی گریت بالتیمور در ایالات متحده ، قبلا داروهای بدون نسخه را ذکر کرد که برای سهولت در درمان COVID-19 مورد نیاز است.

وی تاکید کرد که مبتلایان به ویروس کرونا در صورت مواجه شدن با تب و درد غیرقابل تحمل از پاراستامول (استامینوفن) استفاده کنند. او همچنین استفاده از ویتامین سی و دارو های ضد سرفه را توصیه نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала