Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت یوویچ قریب الوقوع به آلمان

© Sputnik / Александр Подгорчук /  مراجعه به بانک تصاویر لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии
لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید  Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوکا یوویچ ستاره‌ صربستانی که کم‌ترین زمان بازی را به دست آورده اکنون در آستانه بازگشت به آلمان است.

به گزارش اسپوتنیک؛ لوکا یوویچ به زودی به صورت قرضی به اینتراخت فرانکفورت برخواهد گشت. ستاره‌یی که رئال مادرید او را در بدل 60 میلیون یورو خرید و حالا اینتراخت برای شش ماه آینده دوباره او را در اختیار خواهد داشت، بازیکنی که به سختی زیر نظر زیدان فرصت پیدا کرده و در تلاش دوباره به دست آوردن زمان بازی است.

این معامله عملاً نهایی شده و حتی اینتراخت نیز آن را امر مسلم می‌داند، همانطور که مدیر ورزشی آن "فردی بابیچ" اطمینان داده: "لوکا یوویچ در آستانه آمدن به باشگاه ما است تا تابستان سال آینده. هنوز جزئیاتی مانند معاینه پزشکی وجود دارد اما اگر همه چیز خوب باشد او به زودی با ما تماس خواهد گرفت."

یوویچ با اینتراخت فصل درخشان را سپری کرد و با 27 گل قاره سبز را تحت تأثیر قرار داد. همان‌ گل‌هایی که باعث شد او در تابستان همان سال به رئال مادرید منتقل شود.

جدایی یوویچ انتقال بدون گزینه خرید، ماریانو را به عنوان تنها گزینه در موقعیت شماره "9" خالص جاگزین کریم بنزما باقی می‌گذارد. در این فصل یوویچ به سختی 200 دقیقه بین چهار بازی لیگ و یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورده، بدون اینکه روی اعتماد به نفس زیدان حساب کند.

مهاجم صربستانی رئال مادرید را ترک می‌کند (تا جون) در حالی‌که دو گل برابر لگانس و اوساسونا زده است و احساس می‌کند که به ندرت مربی از او استفاده کرده و حتی قبل از اینکه به صربستانی گزینه دیگری بدهد به سراغ بورخا مایورال یا بازیکنان داخلی رفته است.

یوویچ برای بازی در مرحله نیمه نهایی سوپرجام به همراه تیم به مالاگا سفر نکرده و در آخرین بازی لیگ نیز به پامپلونا نرفت و از ناراحتی رنج می‌برد. این مُهاجم از باشگاه برای مذاکره در مورد آینده‌اش تایید گرفته که چیزی غیر از بازگشت به باشگاهی نیست که اروپا را متحیر کرد تا دوباره پرواز کند.

اینتراخت در حال حاضر نهم در بوندسلیگا است اما مکان‌های اروپایی را در دسترس دارد، هدفی که اکنون با آمدن یوویچ در باشگاه آلمانی نزدیکتر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала