توزیع زمین برای بی ‌جاشده ‌گان داخلى در هرات از سوی حکومت

© Photo / Shahhussain Murtazawi FB توزیع زمین برای بی ‌جاشده ‌گان داخلى از سوی حکومت
 توزیع زمین برای بی ‌جاشده ‌گان داخلى از سوی حکومت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور مهاجرین و عودت ‌کننده‌ گان: براى تعیین سرنوشت و رسیده‌ گی به مشکلات بی ‌جاشده‌ گان داخلی در هرات، گروه کارى مشترک ولایتی‌ ایجاد شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه ها، نوررحمان اخلاقی، وزیر امور مهاجرین و عودت‌کننده‌ گان، در سفری به ولایت هرات گفت که براساس فرمان «۱۰۸» ریاست جمهوری برای حل مشکلات و توزیع زمین برای بی ‌جاشده ‌گان، گروه کارى مشترک در تمام ولایات ایجاد و پس از بررسی، برای افراد نیازمند زمین توزیع می‌شود.

حادثه ترافیکی در هرات شش کشته بر جای گذاشت - اسپوتنیک افغانستان
حادثه ترافیکی در هرات شش کشته بر جای گذاشت

او مى افزاید که به زودی کار شناسایی خانواده‌های بی‌جاشده‌، بازگشت‌کننده‌گان و خانواده‌های قربانیان نیروهای امنیتی از سوى گروه کارى مشترک آغاز می‌شود.

به گفته وزیر امور مهاجرین، اولویت توزیع زمین در ولایت اصلى بی‌جاشده‌گان است و شرایط در اختیار گذاشتن زمین برای آنان را حکومت مشخص می‌کند.

در همین حال، نوراحمد حیدری، معاون والی هرات، می‌گوید که مشکلات بی‌جاشده‌گان و نیازهای آنان را با وزیر مهاجرین در میان گذاشته و قرار است برای حل مشکلات این قشر اقدام شود.

در جریان سال جاری به دلیل شدت گرفتن درگیری‌ها بین حکومت و طالبان بیش از ۷۰ هزار نفر در ولایات گوناگون کشور از مناطق اصلى شان آواره شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала