Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبرهای نقل‌وانتقالات یونایتد؛ منساح رسماً لورکوزنی شد، دیالو پیراهن 19 می‌پوشد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال منچستریونایتد بعد از رسیدن به صدر جدول لیگ برتر انگلیس حالا در بازار نقل‌وانتقالات هم فعال است و به خرید و فروش بازیکنان می‌پردازد.

به گزارش اسپوتنیک، تیموتی فوسو منساح مدافع هالندی و جوان تیم فوتبال منچستریونایتد که از تیم آکامی این تیم رشد کرده با 1.8 میلیون پوند با امضای قراردادی به بایرلورکوزن پیوست.

​همچنین اماد دیالو به صورت رسمی قرارداد خود را با منچستریونایتد امضا کرده است و شماره پیراهن او نیز در این باشگاه مشخص شده است. دیالو شماره 19 جدید شیاطین سرخ خواهد بود.

در همین حال به نقل از اسکای، مدیر برنامه های جسی لینگارد مذاکرات اولیه خود را با سران باشگاه نیس فرانسه بر سر انتقال قرضی این وینگر انگلیسی انجام داده اند. سران منچستریونایتد هنوز تصمیم نهایی خود را درباره اجازه جدایی به لینگارد اتخاذ نکرده اند و هفته آینده، مذاکرات طرفین به صورت رسمی انجام خواهد شد. لینگارد تا سال 2022 با شیاطین سرخ قرارداد دارد.

همچنین منچستر ایونینگ نیوز گزارش می‌دهد، منچستریونایتد مخالفتی با فروش دائمی دیوگو دالوت به میلان نخواهد داشت و به احتمال فراوان، در تابستان آینده شاهد جدایی این فولبک پرتغالی از منچستریونایتد خواهیم بود. تاکنون میلان اقدامی برای دائمی کردن قرارداد او انجام نداده است. در فصل جاری، دیوگو دالو در 14 مسابقه برای روسونری به میدان رفته است و موفق به ثبت یک گل و 2 پاس گل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала