فرود سربازان ناتو به یک کشتی روسی در مدیترانه + عکس

© Photo / Facebook/Operation Eunavfor MED IRINIفرود سربازان ناتو به یک کشتی روسی در مدیترانه + عکس
فرود سربازان ناتو به یک کشتی روسی در مدیترانه + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرکز فرماندهی عملیات «ایرینی» از فرود سربازان ناتو بر روی یک کشتی تجاری روسی خبر می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، نیروهای ویژه دریایی یونان عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) بر روی یک کشتی تجاری روسی «آدلر» در دریای مدیترانه فرود آمدند.

این فرماندهی خاطرنشان می‌شود که سربازان ناتو در چارچوب یک «دیدار دوستانه» وارد کشتی روسی شدند. با توجه به  تصاویر منتشر شده، کشتی یونانی (F-459 Adrias) کشتی روسی را تعقیب می‌کرد و نیروهای ویژه از یک هلیکوپتر در عرشه کشتی روسی فرود آمدند.

​این عملیات در صفحه خود در توییتر خود نگاشته است: عملیات ایرینی در حال کار با شرکت‌های حمل و نقل است تا مدیترانه مرکزی را از تجارت غیرقانونی آزاد کند.

در یکی از تصاویر در گزارش عملیات، نیروهای ویژه بیرق های یونان و اتحادیه اروپا را نشان می‌دهند و افرادی که بیرق روسیه را به همراه دارند در کنار آنها ایستاده‌اند.

در وب سایت رسمی  این عملیات، وظیفه اصلی آن کنترول تحریم تسلیحاتی نامیده می‌شود که توسط سازمان ملل متحد علیه لیبیا اعمال شده است. ایرینی توسط دریاسالار فابیو آگوستینی و دریابان ژان میشل مارتینت از نیروی دریایی فرانسه رهبری می‌شود. فرماندهی این عملیات را نماینده نیروی دریایی یونان، تئودوروس میکروپوپولوس بر عهده دارد. دفتر مرکزی این عملیات در رم واقع شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала