Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاتالونیا همچنان در میان تب و تاب بازگشت نیمار

© © Manu Fernandez / Pool via REUTERSÇempionlar Liqasında final həyəcanı: "Bavariya" tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu
Çempionlar Liqasında final həyəcanı: Bavariya tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی‌که به انتخاب رییس جدید بارسا نزدیک‌تر می‌شویم اما همچنان در بارسلونا بازگشت نیمار رو به اوج است و خاموش نشده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی که تمدید قرارداد نیمار در پی‌اس‌جی مطرح است اما نیمار هنوز در حال صحبت با بارسلونا برای پس از انتخابات ریاست بارسا است و خوان لاپورتا که گزینه نزدیک‌تری به ریاست بارسا است از صحبت در مورد بازگشت نیمار ابا می‌ورزد اما زمزمه‌های بازگشت این ستاره همچنان در بارسلون مورد بحث است.

پیش از این نیمار اما در مورد بازگشت به کاتالان گفته بود: "من اینجا در پاریس بسیار خوشحالم. من در باشگاه، با هم تیمی‌هایم بسیار خوشحالم. جدایی در سرم نیست. ما باید صحبت کنیم ما رابطه بسیار خوبی داریم، من بسیار خوشحالم که می‌بینم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد."

ماه قبلی یکی از رسانه‌های فرانسوی اعلام داشت که ملی پوش برزیلی موضع خود را در مورد آینده تغییر داده است. در حالی که او مایل بود در تابستان 2019 به بارسلونا برگردد اکنون خود را در ماندن در PSG می‌بیند و مذاکرات برای تمدید وی پیش می‌رود. با وجود همه چیز، بازگشت به بارسا همچنان در کاتالونیا مورد بحث است زیرا به زودی رئیس جدید انتخاب خواهد شد. چندین نامزد دروازه باشگاه را به روی نیمار باز کرده‌اند اما از طرف دیگر خوان لاپورتا ترجیح می‌دهد که تلاش نماید.

 

"بازگشت نیمار؟ من قصد ندارم نام ببرم. "

خوان لاپورتا سه‌شنبه شب در برنامه "کادناسر" بار دیگر در مورد نیمار مورد سوال قرار گرفت که او برخلاف سایر نامزدها از اظهار نظر درباره بازگشت این ستاره برزیلی خودداری كرد و گفت: "من می‌دانم که چگونه پیش می‌رود؛ اگر در مورد آن صحبت کنم، قیمت‌ها را افزایش می‌دهم و قیمت‌هایی را که در این موقعیت دارم بی ارزش می‌کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала