Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو به دنبال شکستن رکورد 63 ساله در یوونتوس

© REUTERS / MASSIMO PINCAالبرتغالي، كريستيانو رونالدو، هداف نادي يوفنتوس الإيطالي
البرتغالي، كريستيانو رونالدو، هداف نادي يوفنتوس الإيطالي - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو با گل‌زنی‌های پی هم در این فصل توانسته با رکورد تاریخی و 63 ساله در یوونتوس برابری کند.

کریستیانو رونالدو همچنان در تلاش شکستن رکوردهای مختلف است و این روند را همچنان با گل‌زنی برای یوونتوس طی می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛  

کریستیانو رونالدو با دو گلی که برابر ساسولو در سری آ به ثمر رساند از رکورد جوزف بیکان (762) به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال عبور کرد. گل عالی او در پیروزی برابر ساسولو (3-1) نتیجه را به سود یووه رقم زد و تعداد گل‌های این فوق ستاره به عدد 760 گل رسید. اسپورتینگ(5)، منچستر یونایتد(118)، رئال مادرید (451)، یوونتوس (84) و تیم ملی پرتگال (102).

رونالدو در شرف 36 سالگی است، او می‌تواند در 5 فبروری همچنان روند رکوردشکنی خود را ادامه دهد. جای تعجب نیست که او  ر سری آ به تنهایی با 15 گل به دنبال پیچیچی است. لوکاکو (اینتر | 12)، ایموبیله (لاتزیو | 11)، ژوائو پدرو (کالیاری | 10)، ابراهیموویچ (میلان | 10) و موریل (آتالانتا | 10) نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌های او هستند. دو بازی لیگ آنها که به دلیل ویروس کرونا (کروتونه و هلاس ورونا) و بقیه مواردی که پیرلو به او در مقابل بنوونتو فرصت نداد، مانع از ثبت بهترین گلزنی‌اش از زمان ورود به تورین در 2018 نشده است.

در واقع 15 گل او در 16 بازی در حالی‌که رونالدو فقط 13 بازی کرده و به او اجازه داده با رکوردی از 63 سال پیش برابری کند. در یوونتوس از زمان جان چارلز (ولزی) در فصل 1957-58 هیچ بازیکنی از بانوی پیر نتوانسته در تعداد کمی از مسابقات سری A این تعداد گل به ثمر برساند. بنابراین منطقی است که پیرلو عصبانی نشود وقتی با او درباره " وابستگی به رونالدو" صحبت می‌کنند: "ما سعی داریم از ویژگی‌های او حداکثر بهره برداری کنیم، به همین دلیل سعی می‌کنیم او را در دوره نقاهت قرار دهیم. او مانند مادرید، منچستر یونایتد سرنوشت ساز است... طبیعی است که شما به چنین قهرمانی وابسته باشید. ما خوش شانس هستیم که او را با خود داریم و این‌که او قادر است از فرصت‌هایی که دارد استفاده کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала