Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سودبردن بارسا از قطع رابطه آگوئرو با سیتی

© REUTERS / Phil Noble Нападающий команды "Манчестер Сити" Серхио Агуэро упускает шанс забить гол на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Нападающий команды Манчестер Сити Серхио Агуэро упускает шанс забить гол на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی که قرارداد سرخیو آگوئرو با منچسترسیتی تمام شده، بارسلونا به دنبال انتقال رایگان این ستاره آرجانتینی است.

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا در حال آماده سازی است تا از تصمیم منچسترسیتی برای پیشنهاد نکردن قرارداد جدید با سرخیو آگوئرو استفاده کند.

آگوئرو اسطوره برحال باشگاه سیتی پس از نزدیک به ده سال به پایان زمان حضورش در اتحاد نزدیک می‌شود. این بازیکن ارجانتینی که در سال 2011 قرارداد امضا کرد در طول مدت حضور در این باشگاه موفق به کسب چهار عنوان قهرمانی در لیگ برتر شده است. اما به نظر می رسد او در تابستان عزیمت خواهد کرد، در حالی‌که سیتی هنوز به او پیشنهاد نکرده قرارداد خود را تمدید کند.

گفته می‌شود آگوئرو مشتاق تمدید قراردادش می‌باشد و مایل است باقیمانده دوران حرفه‌ای خود را در اتحاد سپری کند ولی پیشنهادی دریافت نکرده است. وی در حال حاضر می‌تواند در مورد انتقال رایگان در تابستان با باشگاه‌های خارجی صحبت کند و حتی در صورت توافق می‌تواند توافق نامه قبل از قرارداد را امضا نماید.

به نقل از نشریه "سان" بارسلونا چشم به راه حرکت رایگان است. گفته می‌شود آنها مشتاق بازگشت بازیکن آرجانتینی به اسپانیا هستند جایی که او برای اولین بار به عنوان یک جوان وارد صحنه شد.

بر اساس گزارش‌ها، پاری‌سن‌ژرمن نیز در حال برررسی شرایط او است، مائوریسیو پوچتینو شروع به شناسایی اهداف برای بازسازی تیم در تابستان امسال می‌کند. آگوئرو در بسیاری از فصل‌ها با مصدومیت‌های مختلف از میادین دور بوده و در حال حاضر پس از تماس با فرد مبتلا به ویروس کرونا قرنطین است.

او در این فصل هنوز در لیگ برتر گلزنی نکرده، فقط 5 بار بازی کرده است و در اوایل بازی پپ گواردیولا به او هشدار داد که باید قرارداد جدیدی بدست آورد.

گواردیولا گفت: "بازیکنانی که قرارداد دارند، بازیکنانی که خارج از قرارداد هستند، بازیکنانی که می خواهند جدا شوند، همه چیز باز است مثل مدیران. ما باید موقعیت‌های خود را بدست آوریم وگرنه اخراج خواهیم شد. با سرخیو فقط من هستم که می‌دانم چقدر دلم برای او تنگ شده است. او بی نظیر است اما مصدومیت سختی داشت، واقعاً سخت. مهم این است که خلق و خوی او استثنایی است، بهتر از همیشه. او یکی از اعضای مهم گروه است و فوق العاده دوستش دارم. او خوش بین و مثبت است و می‌گوید من یک فصل خوب انجام خواهم داد، تعداد زیادی گل به ثمر خواهم رساند ".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала