اکثر امریکایی ها شاهد فروپاشی کشورشان اند

© Sputnik / Aleksey BogdanovskiyАмериканцы в ожидании начала церемонии инагурации президента США Дональда Трампа в Вашингтоне
Американцы в ожидании начала церемонии инагурации президента США Дональда Трампа в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هفتاد و نه فی صد امریکایی ها معتقدند که کشورشان در حال فروپاشی قرار دارد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اکسیوس، نتایج نظرسنجی مشترک پایگاه خبری اکسیوس و مؤسسه افکارسنجی ایپسوس نشان می‌دهد که 79 درصد از شهروندان ایالات متحده امریکا معتقدند که کشورشان در حال فروپاشی است.

ناتو می خواهد با بایدن کار کند - اسپوتنیک افغانستان
ناتو می خواهد با بایدن کار کند

بر اساس این نظرسنجی که یک هفته پس از حمله هواداران ترامپ به کنگرس انجام گرفته و نتایج آن همین امروز (پنج‌شنبه) منتشر شده است، 83 درصد از هواداران حزب دموکرات و 78 درصد از هواداران حزب جمهوری‌خواه بر این باورند که کشورشان در حال فروپاشی است.

شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی همچنین به پرسش دیگری با عنوان «آیا به امریکایی بودن خود افتخار می‌کنید؟» نیز پاسخ داده‌اند که پاسخ 22 درصد از هواداران حزب دموکرات به این سؤال منفی بوده و به‌طور کلی 17 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی به این سؤال پاسخ منفی داده‌اند.

قابل ذکر است که در ششم جنوری طرفداران دونالد ترامپ رییس‌جمهور برحال امریکا، به ساختمان کنگره این کشور یورش بردند و سالون سنا را محاصره کردند. در نتیجهٔ این اعتراضات، جلسه‌یی که قرار بود نتایج انتخابات را تایید کند نیمه‌تمام ماند. بر اساس این نتایج انتخابات دونالد ترامپ انتخابات را به جو بایدن باخته است اما از پذیرش نتایج سر باز می‌زند. پس از پایان این اعتراض خشونت‌بار که کشته و زخمی نیز بر جای گذاشت، کنگره امریکا این نتایج را تایید کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала