Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرا قرارداد یوویچ گزینه خرید ندارد؟

یوویچ رسما کهکشانی شد.
یوویچ رسما کهکشانی شد. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوکا یوویچ لحظات قبل پیوستن‌اش دوباره‌اش به باشگاه اینتراخت فرانکفورت رسمی شد اما چرا در قرارداد وی گزینه خرید وجود ندارد.

به گزاش اسپوتنیک؛ ساعت قبل باشگاه اینتراخت فرانکفورت رسما اعلام داشت که لوکایوویچ دوباره به این باشگاه بازگشته و قرار است تاپایان فصل در این تیم بازی نماید.

یوویچ 18 پس از جدایی از این تیم دوباره به آلمان بازگشت تا بتواند دوباره اعتماد زیدان را کسب نماید که فصل بعد از او در ترکیب اول استفاده نماید.

مهاجم صربستانی با عقاب‌ها در فصل 2018-19 27 گل به ثمر رساند و بسیاری از تیم‌های اروپایی از جمله بارسا او را می‌خواستند اما مادرید با درخواست زیدان او را جذب کردو او که با بيش از 60 ميليون منتقل شده بود نتوانست انتظارات را برآورده سازد. در این گزارش ما پنج دلیل عمده‌یی که مانع درج گزینه خرید او در قرارداد قرضی می‌شود را بررسی می‌کنیم.

گفتگو با زیدان

هفته‌ها پیش یوویچ با زیدان گفتگویی داشت که در آن مهاجم می‌خواست بداند که با او چه برنامه‌هایی دارد و می‌تواند چه چیزهایی را بهبود بخشد، با این فرض که لوکا نمی‌خواست نیم فصل دوم را مثل نیم فصل اول سپری نماید که تنها 208 دقیقه در 5 بازی کسب کرد و گرفتار مشکلات جسمی و ناسازگاری شد. فقط او دو گل در 32 بازی به ثمر رساند و به گزینه سوم انتخابی زیدان بدل شد.

کشف دوباره

یوویچ برای بازگشت به بازیکنی که در 18-19 بازی فوتبال اروپا را به خود جلب کرد، به دقایق بیشتر و تداوم بازی نیاز دارد. او 10 گل در لیگ اروپا و 18 گل در بوندسلیگا به ثمر رسانده بود و خود فوتبالیست این مسئله را درک کرده و از این رو گزینه قرضی را انتخاب کرده که بتواند با آن دوباره به روند گل‌زنی بازگردد. سرمربی اینتراخت اطمینان دارد که او دوباره به گل‌زنی بازخواهد گشت.

مکانی بدون سازگاری

یوویچ به گفته کسانی که او را می‌شناسند، به بازگشت به اینتراخت به جای رفتن اجباری به تیم‌های دیگر (میلان، لیگ برتر، لیگ فرانسه...) اولویت داد و با زرق و برق بیشتر یا اهداف بلند پروازانه‌تر کارش را دنبال خواهد کرد.

این ستاره صربستانی به دنبال بازگشت به روند گل‌زنی بود و تیم سابق‌اش در وسط جدول بوندس لیگا در تلاش رسیدن به صلاحیت اروپایی می‌باشد که برای این بازیکن می‌تواند جذابیت کمتری داشته باشد. با این حال او تصمیم گرفته با مربی‌ای که قبلاً بهترین‌ها را در او به نمایش گذاشته و مسابقاتی که در آن دو فصل پیش درخشیده، به جایی که خوشحال بود، لیگ و تیمی که نیازی به سازگاری ندارد، برگردد."

لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید  Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии - اسپوتنیک افغانستان
انتخاب اشتباه رئال؛ یوویچ به فرانکفورت برگشت

چیزهای زیادی برای یاد گرفتن

یوویچ در زمان حضور در مادرید اشتباهات متفاوتی مرتکب شده، بیشتر آنها در حوزه زندگی خصوصی‌اش است. او جوان است و به تجربه بیشتر نیاز دارد، همانطور که زیدان می‌گوید: "بسیاری از چیزها را یاد گرفته‌اید، این وظیفه را برای تمرکز و بازگشت انجام دهید." صحبت‌های مربی فرانسوی واضح بود: "او مهاجمی است که گل می‌زند، او همان چیزی است که ما از لوکا می‌خواهیم اما به عنوان یک مهاجم، او 21 ساله بود، جوان بود... این همان چیزی است که از او می خواهیم. بسیار خوش شانس در انطباق پذیری نبوده و آسیب دیدگی برای او مشکل آفرین بوده اما او باید بسیاری از چیزها را یاد بگیرد اما همیشه ویژگی‌های خود را خواهد داشت ".

اعتماد به نفس در بازگشت

رئال مادرید همیشه قرارداد قرضی بدون گزینه خرید می‌دهد زیرا بازیکن را گم شده نمی‌داند. بازار و بحران به همان شکلی است که وجود دارد و امید می‌رود که یوویچ در این ماه‌ها دوباره به یوویچی بدل شود که تابستان سال آینده به تنظیم مجدد برنابئو بازگردد. اینتراخت گفتگو در مورد گزینه خرید احتمالی آزاد بود اما منطقا با شرایطی که در بهار 2019 توافق نشده فاصله دارد. اکنون توپ زیر پای اوست که یک بار دیگر با پیراهن عقاب‌ها فُرصت گلزنی به دست آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала