Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرزوی بازی با رونالدو، کودک جاپانی را قهرمان ساخت

© Fotobank.ru/Getty ImagesFIFA Ballon d'Or nominee Cristiano Ronaldo of Portugal and Real Madrid attends a press conference prior to the FIFA Ballon d'Or Gala 2014 at the Kongresshaus on January 12, 2015 in Zurich, Switzerland
FIFA Ballon d'Or nominee Cristiano Ronaldo of Portugal and Real Madrid attends a press conference prior to the FIFA Ballon d'Or Gala 2014 at the Kongresshaus on January 12, 2015 in Zurich, Switzerland - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کودکی جاپانی که آرزوی بازی با کریستیانو را داشت و همه به او خندیدند سرانجام در حال تحقق آرزوهایش است.

به گزارش اسپوتنیک؛ گاهی واقعیت چیزی فراتر از داستان است. در غیر این صورت بگذارید آنها به ریوتا ایوائوکا بگویند. نوجوان جاپانی قبلاً در سال 2014 اعلام کرده بود که دوست دارد با کریستیانو رونالدو بازی کند و همه به او خندیدند. در آن زمان او پسری 12 ساله بود که در طی یک اتفاق بزرگ، فرصت دیدار و پرسیدن سوال در جمع را از الگوی‌بزرگ‌اش داشت: کریستیانو رونالدو.

جاپانی‌ها برای آشنایی و نزدیک شدن به بازیکن وقت رئال مادرید سعی کردند پرسش‌های خود را به زبان پرتگالی ارائه دهند. او پرسید: "عصر بخیر. نام من ریوتا است. رویای من این است که یک بازیکن فوتبال باشم و لذت یک روز بازی با تو را داشته باشم، برای رسیدن به آن هدف چه باید بکنم؟"

مشکلات زبانی ایوائوکا به خاطر ارائه سوال سبب شد تا تماشاگران با صدای بلند شروع به خندیدن کنند که این باعث ناراحتی شدید کریستیانو رونالدو شد: "چرا آنها می‌خندند؟ چرا؟ او پرتگالی را بسیار خوب صحبت می‌کند. آنها باید خوشحال باشند زیرا او خیلی تلاش می‌کند."

بازیکن فعلی یوونتوس بلافاصله مزاحمت را قطع کرد و توصیه خاص خود را به ریوتا برای حرفه‌ای شدن ارائه داد: "ایمان، تلاش و هرگز اجازه ندهید فرصتی از دست برود."

ایوائوکا، کم کم به خاطر اطمینان در حال تغییر است و به طور فزاینده به رسیدن به جمع بهترین‌ها نزدیکتر می‌شود. علاقمندِ کریستیانو و تیم او "یاماناشی گاکوین" قهرمان تورنمنت فوتبال دبیرستان سراسری جاپان (معتبرترین قهرمانی زیر 18 سال جاپان) شده‌اند.

View this post on Instagram

A post shared by 岩岡遼太 (@ryo___ta29)

ایوائوکا پس از فتح جام بار دیگر تکرار کرد: "توصیه‌های کریستیانو همیشه در ذهن من بوده است و ویدئوی او با رونالدو در جاپان دوباره بارگذاری شده است. او در شبکه‌های اجتماعی می‌گوید: "من توانستم عنوان قهرمانی را بدست آورم! در چند سال گذشته به خصوص این سال آخر، من درد زیادی داشته‌ام. از حمایت بزرگ شما متشکرم!"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала