آغاز بزرگترین مهاجرت دیجیتال در تاریخ بشر

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر Telegram
Telegram  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، اعلام کرد که هجوم کاربران جدید به طور محسوسی در پیام رسان وی افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، دوروف در کانال تلگرامی خود به موفقیت حرفه اش افتخار کرد. وی افزود که ممکن است هم خودش و هم پیروانش "شاهد بزرگترین مهاجرت دیجیتال در تاریخ بشر باشند."

صفحه ترامپ در تلگرام - اسپوتنیک افغانستان
صفحه ترامپ در تلگرام

به گفته دوروف، افزایش محبوبیت تلگرام منجر به این شد که کانال های سران دو کشور در پیام رسان باز شود: رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و جائر بولسونارو رئیس جمهور برازیل. آنها به لیست بلندی از سیاستمداران دیگری پیوستند که از قبل کانال رسمی داشتند. ما در مورد سران مکسیکو، فرانسه، اوکراین، ازبکستان، تایوان و همچنین صدراعظم های سنگاپور، اتیوپیو اسرائیل صحبت می کنیم.

دوروف گفت: "ما افتخار می کنیم که رهبران سیاسی و همچنین بسیاری از سازمانهای بزرگ برای مبارزه با اطلاعات نادرست و انتشار اطلاعات در مورد موضوعات مهم در جوامع خود به تلگرام اعتماد می کنند". وی تلگرام را تنها راه قابل اعتماد رهبران افکار برای ارتباط با مخاطبان خود خواند، زیرا پیام رسان از الگوریتم های مات برای نشان دادن محتوا به مشترکان استفاده نمی کند.

در 12 جنوری، دوروف گفت که فقط در مدت سه روز، 25 میلیون کاربر جدید به تلگرام متصل شده اند. این در مقایسه با سال گذشته افزایش قابل توجهی دارد. در همان روز، معلوم شد که رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، کانال شخصی تلگرام خود را ایجاد کرده است. رهبر برازیل، ژائر بولسونارو نیز به زودی از او پیروی کرد.

تلگرام، سایت جدید اجتماعی اردوغان - اسپوتنیک افغانستان
تلگرام، سایت جدید اجتماعی اردوغان

محبوبیت شدید تلگرام در ایالات متحده تا حدودی به این دلیل است که نهاد های بزرگ اطلاعاتی امریکایی تمام حساب های رئیس جمهور فعلی دونالد ترامپ را در شبکه های اجتماعی مسدود کرده اند. علاوه بر این، در امریکا، سیاست محبوب شبکه اجتماعی Parler خاموش شد: در آستانه مسدود کردن، تماس ها برای تغییر به تلگرام در آنجا شروع می شود.

دلیل دیگر انتقال گسترده کاربران به تلگرام، سیاست جدید واتس اپ بود. در 8 جنوری، دارندگان این سرویس اعلام کردند که پیام رسان، به مثابه بخشی از شرکت فیس بوک، از این پس گزارشات کاربر را "با تمام خانواده برنامه های خود" به اشتراک می گذارد. گفته می شود که این امر برای تجزیه و تحلیل عادات و سلیقه کاربران ضروری است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала