Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی 2 – مارسی 1؛ قهرمانی اول پوچتینو در سوپرجام فرانسه با شکست حریف دیرین در لوکلاسیک

© REUTERS / Dylan MartinezTottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino
Tottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در دیدار سوپرکاپ فرانسه، پاری‌سن جرمن موفق شد با نتیجه‌ی دو بر یک مارسی را شکست داده و قهرمان شود تا بدین ترتیب اولین جام مائوریسیو پوچتینو در قامت سرمربی پاری‌سن جرمن بدست بیاید.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار سوپرجام فرانسه شب گذشته بین تیم‌های پاری‌سن‌ جرمن و مارسی برگزار شد و لوکلاسیک را شاگردان پوچتینو 2 بر یک بردند تا قهرمان شوند.

ایکاردی دقیقه 39 گل نخست را زد و دقیقه 85 بعد از اعلام پنالتی با کمک VAR نیمار گل دوم را به ثمر رساند. گلی که پایت در دقیقه 89 زد هم مانع شکست مارسی نشد.

این دهمین قهرمانی پاری‌سن ‌جرمن در سوپرجام بود که هفتمین قهرمانی متوالی‌شان هم به شمار می‌آید. از طرفی مائوریسیو پوچتینو در کمتر از 2 هفته اولین جامش را همراه تیم جدیدش کسب کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Paris Saint-Germain (@psg)

مائوریسیو پوچتینو در هفته‌های گذشته به عنوان جانشین توماس توخل در پاری‌سن جرمن برگزیده شد، در واقع سران پاری‌سن جرمن پس از برکناری توماس توخل، تصمیم گرفتند که پوچتینو را که پس از اخراج از تاتنهام، بیکار مانده بود، به خدمت بگیرند.

پوچتینو اکنون موفق شد که اولین جام خود را در پاریسن ژرمن بدست بیاورد. هر چند که این جام چندان معتبر نیست و ارزش چندانی ندارد اما باز هم برای شروع یک مربی، دستاورد قابل اتکایی است.

هدف اصلی از برگزیدن پوچتینو به عنوان سرمربی پاریسن ژرمن، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست و باید دید که این سرمربی چگونه در این تورنومنت عمل خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала