«طوفان کامل»؛ سال جاری دشوارتر از پارسال خواهد بود

© REUTERS / WOLFGANG RATTAY«طوفان کامل»؛ سال جاری دشوارتر از پارسال خواهد بود
«طوفان کامل»؛ سال جاری دشوارتر از پارسال خواهد بود  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر برنامه‌های اضطراری سازمان جهانی صحت پیش‌بینی کرده است که سال دوم بیماری همه‌گیر کووید-19 دشوارتر از سال اول خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، مایکل رایان، مدیر برنامه‌های اضطراری سازمان جهانی صحت پیش‌بینی می‌کند که سال دوم بیماری همه‌گیر ویروس کرونا دشوارتر از سال اول آن خواهد بود.

آقای رایان گفت: ما وارد سال دوم بیماری کرونا می‌شویم، با توجه به پویایی شیوع فعلی کرونا ممکن است برخی از مشکلاتی که شاهد آن هستیم، حتی دشوارتر باشد.

به گفته مدیر برنامه‌های اضطراری سازمان جهانی صحت، اطلاعات دریافت شده توسط سازمان طی دو هفته گذشته حاکی از آن است که تعداد موارد ابتلا به کرونا «دوباره به اوج خود رسیده است».

وی افزود که «طوفان کامل» در نیمکره شمالی، به ویژه در اروپا و امریکای شمالی مشاهده شده است.

برایان، هوای سرد، ازدحام در محیط‌های سربسته و انتشار سویه‌های جدید ویروس کرونا را به اصلی‌ترین عواملی که منجر به افزایش شیوع کرونا می‌شود، نسبت داد.

سازمان جهانی صحت در تاریخ 11 ماه مارچ سال گذشته اعلام کرد که کووید-19 به یک بیماری همه‌گیر در سطح جهان تبدیل شده است. طبق داده‌های این سازمان، در سراسر جهان بیش از 90 میلیون نفر به این بیماری مبتلا شده است و کرونا تقربیاً جان دو میلیون نفر را گرفته است. این سازمان همچنان می‌گوید که در 24 ساعت گذشته در سراسر جهان، 546 هزار و 16 نفر به بیماری همه‌گیر کرونا مبتلا شدند و کرونا جان 9 هزار و 884 نفر را گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала