Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکن بیلبائو: امیدوارم مسی در فینال مقابل ما بازی نکند

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгроки команды Athletic Bilbao радуются голу
Игроки команды Athletic Bilbao радуются голу - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی در بازی بارسلونا برابر رئال سوسیداد در دور نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا به دلیل مصدومیت حضور نداشت و اینیگو مارتینز، مدافع اتلتیکو بیلبائو امیدوار است کاپیتان بلوگرانا در فینال نیز غایب باشد.

به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکوبیلبائو شب گذشته دست به کار بزرگی زد و در دور نیمه‌نهایی رقابت‌های سوپرجام اسپانیا، در برابر رئال مادرید با نتیجه 1-2 پیروز شد و جواز حضور در دیدار نهایی این رقابت‌ها را کسب کرد.

Игрок FC Barcelona Марк-Андре тер Стеген во время тренировки в Сан-Хуан Деспи, Испания - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سوسیه‌داد 1 – بارسلونا 1؛ تراشتگن یک تنه بارسا را فینالیست کرد

این تیم یکشنبه شب در دیدار نهایی به مصاف بارسلونا خواهد رفت که در دور نیمه‌نهایی موفق به حذف سوسیداد در ضربات پنالتی شده بود.

در آستانه این دیدار مهم اینیگو مارتینز، مدافع باشگاه اتلتیکو بیلبائو ابراز امیدواری کرد که مسی همانند دیدار برابر سوسیداد که به دلیل مصدومیت غایب بود، حضور نداشته باشد و از نبود او سود ببرند.

اینیگو به خبرنگاران گفت:" بازی سخت دیگری با یک رقیب بزرگ خواهد بود که در لیگ در برابر شان بسیار به زحمت افتادیم ما امیدواریم که لئو مسی موفق به حضور در فینال نشود و به این ترتیب شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشیم".

این در حالی‌ست که در تمرینات امروز بارسلونا مسی حضور نداشت و حضور او در دیدار نهایی سوپر جام در هالۀ از ابهام قرار دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала