Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نامزد ریاست بارسلونا: این‌روزها بیشتر از همسرم با «ژاوی» گفتگو می‌کنم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه نیوکمپ
ورزشگاه نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 یکی نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا در تازه‌ترین صحبت‌هایش مورد عجیبی را مطرح کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا این روزها سخت به دنبال برگزاری انتخابات ریاست خود است و با اعلام رسمی این باشگاه، پس از بررسی آرای جمع‌آوری شده توسط کاندیداهای کسب عنوان ریاست این باشگاه مشخص شد.

Cartel de Joan Laporta en las inmediaciones del estadio Santiago Bernabéu (Madrid) - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ لاپورتا، فونت و فریکسا سه نامزد نهایی ریاست بارسا

تنها خوان لاپورتا، ویکتور فونت، تونی فریکشا و امیلی روساود تعداد امضای مورد نیاز برای کاندیداتوری در انتخابات این باشگاه را کسب کرده‌اند و برای کسب این عنوان با هم به رقابت خواهند پرداخت.  از لاپورتا که به عنوان نامزد پیشتاز یاد می‌شود می‌گوید که پروژه اصلی اش با ژاوی خواهد بود و او در جریان تمام کار های وی است.

لاپورتا در مورد این که او این روزها بیشتر از همسر خودش با ژاوی در تماس است گفت:«این روز ها بیشتر از همسرم با ژاوی صحبت میکنم . درباره خیلی مسائل صحبت میکنیم دیروز من عکس جمع آوری امضاها را برایش ارسال کردم او در خصوص چگونگی رقابت ها و مسائل انتخابات از من سوال می‌کند».
ویکتور فونت معتقد است که برنامه او برای بازگرداندن ژاوی، دیگر اسطوره باشگاه کاتالان، به بارسلونا، مسی را راضی به ماندن در این تیم خواهد کرد. او در این باره گفت:«مسی قبلا هم توضیح داده، ایده‌آل برای او این است که در بارسلونا بماند و در همین تیم به فوتبال خود خاتمه دهد».

در همین حال، به رغم اصرار مقامات بارسلونا بر برگزاری انتخابات ریاست این باشگاه در تاریخ مقرر، با توجه به بالا رفتن نرخ مبتلایان به کرونا در این ماه، ممکن است برگزاری این انتخابات به تعویق بیافتد. طبق گزارش بعضی از رسانه های اسپانیایی احتمال به تعویق افتادن این انتخابات با توجه به آمار بالای مبتلایان به کرونا در کاتالونیا و سراسر اسپانیا، بسیار زیاد است.

مقامات باشگاه بارسلونا قرار است امروز (جمعه) در جلسه ای راجع به امکان برگزاری انتخابات در شرایطی امن و با روشی مناسب در تاریخ از پیش تعیین شده، تصمیم بگیرند. خوان لاپورتا، ویکتور فونت و تونی فریکسا سه کاندیدای نهایی انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا هستند، اما اکنون مشخص نیست تکلیف ریاست این باشگاه طبق برنامه تا ده روز دیگر مشخص می شود و یا انتخابات به تاریخی دیگر موکول خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала