Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا: یونایتد در حال حاضر هم سطح لیورپول نیست

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا
پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره فرانسوی منچستریونایتد معتقد است که این تیم هنوز در سطح لیورپول نیست، اما می‌تواند در این فصل قهرمان شود.

به گزارش اسپوتنیک، پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد معتقد است که شیاطین سرخ هنوز نمی‌تواند خود را هم سطح لیورپول بداند. پوگبا اما می‌گوید که این تیم می‌توانند این فصل به قهرمانی برسند.

Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
یونایتد بلاخره تسلیم شد؛ پوگبا در تابستان فروخته میشود
ستاره فرانسوی شیاطین سرخ در این باره گفت:«می‌خواهیم قهرمان لیگ برتر انگلیس را شکست دهیم. می دانیم که لیورپول در چند سال اخیر چه قدر خوب کار کرده است و از کیفیت بازی آن ها آگاه هستیم. همیشه تقابل با لیورپول سخت است».
پوگبا در ادامه همچنان در خصوص اینکه منچستریونایتد هم سطح لیورپول نیست، اظهار داشت:«ما پیشرفت زیادی کرده ایم و همچنان در حال بهتر شدن هستیم اما در حال حاضر تیم بسیار جوانی هستیم. مشخصا نمی توانیم بگوییم که در حال حاضر هم سطح لیورپول هستیم زیرا آن ها قهرمان لیگ برتر انگلیس شدند و همچنان به پیروزی های خود ادامه می دهند».
پوگبا در پایان صحبت‌هایش در پیوند به تقابل تیمش برابر سرخ پوشان آنفلید گفت:«پس روزی که ما پیروز و قهرمان شویم، می گوییم که در سطح لیورپول قرار داریم. اگر می خواهیم که بهترین باشیم، باید بهترین را شکست دهیم. فکر می کنم اگر به همین شکل ادامه دهیم، می توانیم قهرمان شویم اما تیم های زیادی هستند که توانایی قهرمانی دارند و ما در این راه تنها نیستیم. هنوز راه بسیار زیادی باقی مانده است».

لیورپول و منچستریونایتد روز یکشنبه در آنفیلد به مصاف هم می روند و این دیدار حساس می تواند تعیین کننده صدرنشین لیگ برتر در هفته های آینده باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала