Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتانی در نزدیکی پایان خط؛ همه جانشیان احتمالی راموس در رئال + عکس

© REUTERS / SUSANA VERAسرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع 34 ساله رئال که کارنامه درخشانی دارد در صورت عدم توافق بر سر قرارداد، از رئال جدا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، سرجیو راموس هنوز قرارداد خود را با رئال‌مادرید تمدید نکرده و این احتمال وجود دارد در تابستان با انتقالی آزاد مادرید را ترک کند.

زیدان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان: با راموس باید هر چه زودتر تمدید شود؛ دو بار تستم منفی شد

اکنون که در ماه جنوری به‌سر می‌بریم و رئال‌مادرید هنوز با کاپیتان تیمش در مورد قرارداد جدید به توافق نرسیده، شایعات درباره قطع همکاری و یا پیدا کردن جانشین برای راموس پخش شده است. این بازیکن 34 ساله در سانتیاگو برنابئو کارنامه درخشانی داشته و اگر تصمیم به جمع کردن چمدانش و نقل مکان در پایان فصل داشته باشد، قطعاً باشگاه او را از دست خواهد داد.

با این حال هیچ نامی بزرگتر از باشگاه نیست و رئال با خرید یک استعداد آینده‌دار جای راموس را پر خواهد کرد.

1 - دیگو کارلوس

دیگو کارلوس مدافع میانی و قدرتمند سویا است که از دو فصل پیش حضور مداومی در خط دفاع تیم آندلسی داشته است. کارلوس حضور پررنگی در بازی هوایی دارد و همچنین یک مدافع میانی توپ‌پخش‌کن بسیار خوب است. دیگو کارلوس فقط 27 سال دارد و تا سال 2024 با سویا قرارداد دارد.

View this post on Instagram

A post shared by Diego Carlos (@d.carlos03)

2 - پائو تورس

پائو تورس 23 ساله برای ویارئال ستونی محکم بوده و قبلاً در تیم ملی اسپانیا هم به بازی گرفته شده است. در واقع او در کنار سرخیو راموس برای اسپانیا در لیگ ملت‌های امسال بازی کرد و به خوبی می‌تواند بازیکنی باشد که پس از خالی شدن جای مدافع میانی رئال‌مادرید پا به میدان بگذارد.

او یک بازیکن بلندقامت است و تهدید بزرگی برای مهاجمان حریف به حساب می‌آیند. پائو تورس هم تا سال 2024 به ویارئال گره خورده و بند آزادی 50 میلیون یورویی دارد که به نظر می‌رسد ارزش سرمایه‌گذاری را داشته باشد.

View this post on Instagram

A post shared by Pau Torres (@pauttorres)

3 - دایوت اوپامکانو

بازیکن لایپزیگ در اروپا طرفداران زیادی دارد. این به دلیل عملکرد استثنایی او در لباس تیم آلمانی بوندس‌لیگا در طول فصل گذشته به‌ویژه درخشش آنها در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برمی‌گردد. اوپامکانو شاید گلزن‌ترین مدافع لیست حاضر باشد.

او قدرتمند، جنگنده و هدفمند است و دوست دارد با توپ به جلو حرکت کند و البته برای حملات هوایی لایپزیش بسیار تأثیرگذار است. دایوت اوپامکانو ضمناً یک پاسور عالی است. در 22 سالگی اوپامکانو تمام آینده درخشان خود را پیش‌رو دارد.

4 - داوید آلابا و ژوله کنده

هر دو مدافع عضو بایرن‌مونیخ و رئال سوسیه‌داد این شانس را دارند تا برای مادریدیستا بازی کنند و جای راموس را در ترکیب این تیم بگیرند. کنده 22 ساله برای صدور رضایتنامه‌اش باید 90 میلیون به باشگاه بدهد که همین انتقال را کمی پیچیده می‌کند.

در طرف مقابل جذب آلابا باتوجه به اتمام قراردادش در تابستان راحت‌تر خواهد بود. گفته می‌شود رئالی‌ها پیشنهاد قراردادی 4 ساله به ارزش سالی 10 میلیون یورو را به آلابا و مدیربرنامه‌اش داده‌اند که در دست بررسی است.

View this post on Instagram

A post shared by David Alaba (@da_27)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала