Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آسنسیو: این یک شکست دردناک و غم‌انگیز بود، همه عصبانی هستیم!

© AFP 2023 / Pierre-Philippe MarcouMarco Asensio, futbolista español
Marco Asensio, futbolista español - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارکو آسنسیو هافبک مایورکایی رئال مادرید در مورد شکست مقابل بیلبائو صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مارکو آسنسیو در دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو یکی از بازیکنان خوب تیمش بود و با بدشانسی دو ضربه اش به تیر دروازه حریف برخورد کرد تا در نهایت رئال مادرید بازی را 2-1 واگذار کند.

Real Madrid, Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان
رئال 1 اتلتیک 2؛ حذف ناباورانه مدافع عنوان قهرمانی در شب تلخ مدافعان
آسنسیو پس از پایان این دیدار گفت:«آنها شروع خیلی خوبی داشتند و بازی برای ما مشکل شد. بعد از آن فشار آوردیم. بازی مشکلی بود. موقعیت داشتیم و ناراحت و خشمگین هستیم چرا که می خواستیم به فینال برسیم. فوتبال همین است و باید ادامه بدهیم. آنها بعد از گل اولشان جلو آمدند و فشار آوردند».
وینگر اسپانیایی رئال در ادامه گفت:«تلاش کردیم واکنش نشان بدهیم. به هر شکلی تلاش کردیم اما نشد. نیمه دوم بهتر از نیمه اول بود اما کافی نبود. خشمگین و ناراحت هستیم. به تدریج باید روی اهداف  دیگر  تمرکز کنیم. تلاش می‌کنیم که زیاد خودمان را سرزنش نکنیم و به بازی بعدی فکر کنیم».

ئال مادرید امشب با ارائه یک بازی پرانتقاد 2-1 مغلوب بیلبائو شد و نتوانست به فینال سوپرکاپ اسپانیا برسد. در این بازی بیلبائو نیمه اول دو گل به ثمر رساند و گل دقیقه 71 کر یم بنزما هم چاره ساز نشد. رئال بدشانس هم بود که دو شوت مارکو آسنسیو به تیر دروازه برخورد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала