Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمایل فیورنتینا به جذب مدافع باسکی رئال

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه فیورنتینا تصمیم دارد در نقل‌وانتقالات زمستانی، آلوارو اودریوزولا را به صورت قرضی و تا پایان فصل به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، آلوارو اودریوزولا، در تابستان پس از شش ماه حضور قرضی در بایرن، به رئال مادرید برگشت تا با دنی کارواخال در پُست دفاع راست رقابت کند اما این مدافع اسپانیایی درخشش چندانی نداشته و تنها 57 دقیقه برای کهکشانی‌ها در فصل جاری به میدان رفته است.

عدم درخشش این بازیکن و درخشش لوکاس وازکز در سمت راست خط دفاعی سبب شده مدیران رئال مادرید به فکر فروش این بازیکن باشند و در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی به پیشنهادات برای این مدافع باسکی گوش دهند.

باشگاه‌های زیادی در 5 لیگ مختلف به این بازیکن علاقه دارند اما در این میان باشگاه ایتالیایی فیورنتینا، مصمم‌تر از سایر تیم‌ها برای جذب این مدافع به نظر می‌رسد.

براساس گزارش جیانلوکا دی مارتزیو، باشگاه فیورنتینا علاقۀ زیادی به جذب اودریوزولا دارد و ممکن است با قراردادی قرضی موفق به جذب مدافع رئال مادرید تا پایان فصل جاری شود.

شرایط اودریوزولا نشان می‌دهد که این مدافع جایی در برنامه‌های زیدان ندارد و این بازیکن می‌تواند همانند لوکا یوویچ این تیم را ترک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала