Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان به طرفداران رئال: درباره «هازارد» صبور باشید

© REUTERS / PETER POWELLزيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي
زيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید پس از باخت مقابل بیلبائو از عملکرد ضعیف تیمش صحبت کرد و به دفاع از ستاره بلجیمی تیمش پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان پس از شکست 1 - 2 برابر اتلتیک بیلبائو در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا می‌گوید که رئال مادرید و هوادارانش باید درباره ادن هازارد صبور باشند. 

زیدان اما معتقد است که این بازیکن 30 ساله به زمان نیاز دارد تا به دوران اوجش برگردد و ناامیدی هواداران از او را تکذیب کرد.

لوکا یوویچ - اسپوتنیک افغانستان
اعلام ترکیب رئال – اتلتیک؛ آسنسیو و هازارد در خط حمله
زین الدین زیدان پس از پایان این دیدار به دفاع از ادن هازارد پرداخت و گفت:«باید صبور بود. چیزی که نیاز است به ثمر رساندن یک گل است و باید صبوری کرد. تیم تلاشش را کرد. باید از این بازی عبور کرد و به تلاش ادامه داد».
سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در ادامه گفت:«ما نمی‌توانیم از خود بیخود شویم. فکر نمی‌کنم هواداران از او خسته شده باشند. باید در رابطه با او صبور بود. او می‌خواهد از این شرایط عبور کند. امروز فقط ادن مشکل نداشت. ما بازی را بد شروع کردیم اما او در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت».

هازارد در تمام طول بازی تنها یک شوت در چارچوب داشت و در نهایت در میانه نیمه دوم از زمین بازی بیرون رفت و جای خود را به وینیسیوس جونیور 20 ساله داد. بازیکن تیم ملی بلجیمی از زمان حضورش در پایتخت اسپانیا به صورت مداوم با مشکل مصدومیت روبرو بوده و تنها دو گل در 10 بازی در این فصل به ثمر رسانده که آخرین آنها در پیروزی 0 - 2 برابر اینتر در لیگ قهرمانان بوده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала