Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کورنلا در تلاش حضور هواداران به ورزشگاه

© Sputnik / Василий Пономарев /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه فوتبال در آفرریقا Универсиада. Футбол
ورزشگاه فوتبال در آفرریقا   Универсиада. Футбол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو تیم فوتبال کورنلا و ژیرونا برای حضور تماشاگران در بازی‌های شان در چارچوب کوپا دل‌ری درخواست دادند.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو باشگاه فوتبال کورنلا و ژیرونا با دولت کاتالونیا تماس گرفته‌اند تا بفهمند آیا به آنها اجازه داده می‌شود تا در مسابقاتی که در مرحله 32 تیمی کوپا دل‌ری در خانه‌های شان برگزار می‌کنند، هواداران شان را نیز در اختیار داشته باشند در حالی‌که باشگاه ژیرونا قبلاً پاسخ منفی دریافت کرده است.

کورنلا درخواستی مشابه را به دولت کاتالونیا ارسال کرد. شورای شهر کورنلا به عنوان گفتگو به طوری که تماشاگران می‌توانند وارد ورزشگاه شوند که در 21 جنوری این تیم به مصاف بارسلونا خواهد رفت، در حال حاضر این تیم پاسخی از طرف دولت دریافت نکرده است.

الکس تالاورا رئیس نهاد برای EFE توضیح داد: "ما می‌خواهیم كه بین 300 تا 400 تماشاگر اجازه ورود داشته باشد. در حالی‌که ظرفیت ورشگاه 1500 نفر است."

تالاورا گفت که می‌خواهند "مانند سایر بخش‌هایی که مردم می‌توانند در آنها وارد شوند به عنوان مثال تئاتر، با توجه به این‌که فوتبال نیز در خارج از منزل است" با آنها رفتار شود.

برای انجام درخواست خود، این باشگاه پروتكلی را تنظیم كرده كه در آن دسترسی به ورزشگاه فقط "برای مشتركانی كه قبلاً ثبت نام كرده اند مجاز می‌باشد."

علاوه بر این تالاورا توضیح داد كه همه تماشاگران "با یك متر و نیم مسافت از هم جدا می‌شوند، آنها باید از ماسك اجباری استفاده كنند، ژل هیدروالكلی بزنند و كنترل دما را انجام دهند و نیز اقدامات بهداشتی دیگر."

درخواست کورنلا برای داشتن مخاطب در استادیوم‌اش شامل مسابقات دسته دوم B نیز می‌شود. رئیس باشگاه وردیبلانکو گفت: "این موضوعی است که ما قبلاً با فدراسیون فوتبال کاتالان در مورد آن بحث کردیم."

به نقل از EFE ژیرونا که روز شنبه به مصاف کادیز می‌رود، از دولت خواست که آیا می‌توان در این بازی به همان روشی که در دور قبلی کوپا دل‌ری مقابل لوگو وجود داشت مخاطب حضور داشته باشد یا خیر."

نهاد ژیرونا که ماه‌ها پروتکلی را با تمام تدابیری که در صورت اجازه ورود عموم به ورزشگاه‌ها اعمال می‌شود تهیه کرده است. با در نظر گرفتن محدودیت‌های بهداشتی فعلی، این موضوع با امتناع دولت روبرو شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала