Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عذرخواهی رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا از رئال بابت اعلام نشدن پنالتی

© Sputnik / РИА Новости /  مراجعه به بانک تصاویر لوییز روبیالیس Russia World Cup New Spain Coach
لوییز روبیالیس  Russia World Cup New Spain Coach - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوئیس روبیالس، رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا، با تایید این موضوع که پنالتی رئال مادرید در دیدار برابر بیلبائو نادیده گرفته شد، از این باشگاه عذر خواهی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در دقیقه 5+90 بازی رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا، صحنه جنجالی رخ داد و در آن صحنه اونای نونیس مدافع بیلبائو در جدال برای تصاحب توپ با ماریانو در حالتی نامتعادل با دست به توپ ضربه زد.

Real Madrid, Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان
رئال 1 اتلتیک 2؛ حذف ناباورانه مدافع عنوان قهرمانی در شب تلخ مدافعان

 در این لحظه مارکو آسنسیو از داور طلب پنالتی کرد اما داور بدون بررسی صحنه از طریق  کمک داور ویدیویی و بدون اینکه اعلام پنالتی شود، تصمیم به ادامۀ بازی گرفت.

این اشتباه داور سبب باخت و حذف رئال مادرید از این رقابت‌ها شد و نکته عجیب این که تصویر این اتفاق در صحنه‌های آهسته تلویزیونی نیز پخش نشد.

بازیکنان رئال مادرید در جریان بازی و پس از بازی به این تصمیم داور معترض بودند و رسانه‌ها نیز این کار را حق تلفی بزرگ در حق کهکشانی‌ها عنوان کردند.

حالا انتقادها و سر و صداهای رسانه‌ها سبب شده، لوئیس روبیالس، رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا، این موضوع را تایید و از هواداران و باشگاه رئال مادرید عذرخواهی کند.

لوئیس روبیالس در این مورد به رسانه‌های مادریدی گفت:" دیده نشدن آن صحنه یک اشتباه فاحش بود. آن صحنه باید به تصویر کشیده می‌شد، این یک مشکل بزرگ بود. وقتی کار اشتباهی انجام می‌دهیم باید بابت آن عذرخواهی کنیم. احمقانه است که بخواهیم این ماجرا را پنهان کنیم. من دوست داشتم که آن صحنه در زمان وقوع آن دیده می‌شد و در مورد آن تصمیم درست گرفته می‌شد».

این در حالی‌ست که برخی رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا، VAR را به سود باشگاه رئال مادرید می‌دانند و خواهان شفافیت بیشتر اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала