Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

محمد صلاح: می‌خواهم 95 دقیقه بازی کنم، نه 90 دقیقه!

© REUTERS / Phil NobleМохамед Салах во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم مصری لیورپول می‌گوید خواهان حضور کامل در مسابقات باشگاهی است.

به گزارش اسپوتنیک، محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، باتوجه به تقویم فشرده رقابت‌های این فصل، در گفت‌و‌گویی عنوان کرد که می‌خواهد در تک‌تک دقایق بازی‌های تیمش، حضور داشته باشد.

Тренер ФК Ливерпуль Юрген Клопп в матче с ФК Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
کلوپ: منچستریونایتد شایسته بوده، هنوز مدت زیادی تا پایان فصل مانده است
مهاجم سرخ پوشان آنفلید در این باره بیشتر صحبت کرد و گفت:«می‌خواهم در هر بازی و در همه دقایق بازی کنم. دوست ندارم فقط  90 دقیقه بازی کنم. بلکه می کوشم 95 دقیقه در بازی باشم. هر چند که می دانم فشردگی مسابقات این امکان را می گیرد. اما به تصمیمات سرمربی احترام می گذارم».
ستاره مصری لیورپول بر این باور است که با توجه به برنامه فشرده بازی ها و عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه، همه تیم ها در این فصل، شانس کسب عنوان قهرمانی را دارند. صلاح در این باره گفت:«به خاطر شیوع کرونا اوضاع اکنون به کلی متفاوت است و به دلیل عدم حضور تماشاگران همه تیم ها شانس برابر برای برد دارند. هنوز برای پیش بینی قهرمان فصل جاری لیگ برتر، زود است و تیم ها نزدیک به هم هستند اما امیدوارم که ما باری دیگر، این عنوان را کسب کنیم».
مهاجم مسلمان لیورپول در پایان ضمن تمجید از عملکرد مهره های جوان تیم و فابینیو، از صحبت کردن در خصوص امکان خرید مهره دفاعی در نقل و انتقالات زمستانی، پرهیز کرد. صلاح گفت:«این فصل مصدومیت‌ها خیلی ما را به دردسر انداخت. می بینید که فابینیو چطور در نقش دفاع وسط بازی می کند، اما ما نمی توانیم اینجا متوقف شویم و باید ادامه دهیم».

لیورپول این فصل به دلیل مصدومیت تعدادی از بازیکنان کلیدی تیم، از جمله ویرجیل ون‌دایک، جوئل ماتیپ و جو گومز با مشکلات زیادی روبه‌رو شد و مجبور شد از بازیکنان جوانی مثل ریس ویلیامز و ناتانائیل فیلیپس و همچنین هافبک هایی مانند جوردن هندرسون و فابینیو به نوبت در خط دفاع استفاده کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала