Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار: می‌خواستم از فوتبال خداحافظی کنم اما گذشته‌ام اجازه نداد

© REUTERS / MATTHEW CHILDSنیمار جونیور در حال اشک ریختن
نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار جونیور در گفت‌و گویی مدعی شد که در مقطعی از حاشیه‌ها و فشارها به تنگ آمده بود و تصمیم گرفته بود از فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور پس از جدایی از بارسلونا در سال 2017، در باشگاه پاریسن‌جرمن درخشش چندانی نداشت و فشارهای زیادی را متحمل شد.

Neymar - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جنجال‌های نیمار و گونزالز ادامه دارد؛ وقتی نیمار آشغال خطاب شد+عکس

در کنار این موضوع ستاره برازیلی حاشیه‌های فراوانی داشت و مصدومیت‌هایی را نیز تجربه کرد که سبب دل‌سردی این بازیکن از فوتبال شده بود.

این بازیکن امروز در گفت‌و گویی مدعی شد که فشارها سبب شده بود از فوتبال خداحافظی کند، اما گذشته و دشواری‌هایی را که تجربه کرده بود مانع عملی شدن این تصمیم او شده است.

او در این مورد به مجله گیفر گفت:" مدتی خسته و ناراحت شده بودم. یک روز شدیداً عصبانی بودم، به خانه رسیدم و با خودم گفتم برای چه فوتبال بازی می کنی؟ آیا ارزشش دارد تا همچنان به بازی ادامه دهم یا خیر. بعداً به روزهای دشواری که برای رسیدن به این جایگاهی متحمل شدم، فکر کردم و در نهایت خودم را با واقعیت روبرو کردم. اینکه بله؛ ارزشش را دارد تا همچنان فوتبال بازی کنم چون این ورزشی است که از آن لذت می برم. عشقم به فوتبال باعث شد تا به آرامش برسم و تصمیمی منطقی بگیرم".

این در حالی‌ست که نیمار در آن زمان برای دوباره لذت بردن از فوتبال تلاشی زیادی برای بازگشت به بارسلونا کرد اما موفق به بازگشت نشد و حالا در پی‌اس‌جی خوشحال است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала