Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: منچستریونایتد شایسته بوده، هنوز مدت زیادی تا پایان فصل مانده است

© REUTERS / Jason CairnduffТренер ФК "Ливерпуль" Юрген Клопп в матче с ФК "Вест Хэм Юнайтед"
Тренер ФК Ливерпуль Юрген Клопп в матче с ФК Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی آلمانی لیورپول معتقد است با وجود صدرنشینی منچستریونایتد، هنوز مدت زیادی تا پایان فصل مانده و لیورپول هم رقیبی مثل منچسترسیتی را هم خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول صدر جدول لیگ برتر انگلیس را به منچستریونایتد واگذار کرده و نبرد رودرروی یک‌شنبه فرصت خوبی است که این جایگاه را پس بگیرند.

Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
حمله تند «یورگن کلوپ» به منچستریونایتد
یورگن کلوپ در کنفرانس خبری قبل از دیدار حساس مقابل یونایتد گفت:«با توجه به شرایط فعلی لیگ برتر، برد این مسابقه خیلی مهم است. تا امروز منچستریونایتد کاملاً شایسته امتیازاتی که کسب کرده، بوده. تا پایان فصل خیلی فاصله داریم و تیمی مثل منچسترسیتی هم هنوز یک بازی عقب‌افتاده دارد. در کل شرایط نزدیک است».
کلوپ درباره رکورد شکست‌ناپذیری لیورپول در آنفیلد و ادامه دادن آن گفت:«به این مسئله هیچ‌وقت فکر نکرده‌ام. البته اتاق خوبی است و اگر در بازی بعدی پیروز نشویم، فایده ندارد. تا این لحظه که شرایط خوب بوده و امیدوار هستیم بهتر هم شود».

لیورپول یکشنبه شب در جدالی بسیار مهم و سرنوشت ساز در ورزشگاه آنفیلد میزبان رقیب سنتی خود یعنی منچستر یونایتد خواهد بود. شاگردان یورگن کلوپ در حال حاضر با سه امتیاز کم تر در رده دوم جدول قرار دارند و پیروزی در مسابقه یک شنبه شب می تواند آن ها را به صدر جدول بازگرداند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала