Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر امیدوارکننده برای هواداران لیونل مسی

© Sputnik / Alexander Wilf /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید که اطمینان دارد کاپیتان آبی‌و‌اناری‌ها با دریافت پیشنهادی خوب در این تیم خواهد ماند.

خوان لاپورتا یکی از دو نامزدها دارای بیشتری شانس پیروزی در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا پس از جلسه‌ای که با دیگر نامزدهای این انتخابات و کارلس توسکتس رئیس موقت باشگاه داشت، درباره احتمال ماندن لیونل مسی در نوکمپ توضیحاتی را به خبرنگاران ارائه کرد.

لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان
لاپورتا: آرزو دارم 125ومین سالگرد بارسا را در نیوکمپ جدید با مسی تجلیل کنیم
لاپورتا در مورد آینده فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا گفت:«مسی در حال حاضر تنها روی کمک به تیم برای رسیدن به اتلتیکومادرید در لالیگا و غلبه بر پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان تمرکز دارد. من نمی دانم که آیا او به فینال سوپرجام خواهد رسید یا نه اما قطعاً همراه تیم خواهد بود و حمایت او از سایر بازیکنان هم بسیار مهم خواهد بود».
رییس پیشین و نامزد کنونی ریاست باشگاه آبی‌اناری‌ها در ادامه گفت:«من هر بار او را راضی تر می بینم. می دانم که خودش هم می خواهد بماند و می دانم که هرکاری در توانش باشد انجام خواهد داد تا بماند به شرط آنکه باشگاه هم پیشنهادی که متناسب با درخواست و نیاز او باشد را ارائه کند».

مسی در تابستان امسال به صورت غیرمنتظره درخواست جدایی‌اش را از طریق فکس به باشگاه بارسلونا ارسال کرد که منجر به اتفاقات بسیاری از جمله استعفای رییس باشگاه و بخشی از مدیریت این باشگاه شد. باشگاه‌های مطرح از جمله سیتی و پاری‌سن‌جرمن از علاقه‌مندان جدی فوق ستاره در آن زمان بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала