روند تولید گوشی هوشمند تاشوی اپل آغاز شد

© REUTERS / Apple Inc. روند تولید گوشی هوشمند تاشوی اپل آغاز شد
 روند تولید گوشی هوشمند تاشوی اپل آغاز شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت امریکایی اپل کار خود را برای ساخت گوشی هوشمند با صفحه نمایش‌ تاشو را آغاز کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت اپل شروع به تولید آیفون با صفحه نمایش تاشو کرده است، که باید رقیبی برای گوشی های هوشمند مشابه شرکت سامسونگ شود.

زمان رونمایی آیفون تاشو مشخص شد - اسپوتنیک افغانستان
زمان رونمایی آیفون تاشو مشخص شد
بر پایه داده های بلومبرگ، صفحه نمایش تاشوی اپل با لولایی تقریبا نامرئی ساخته خواهد شد، که این لولا تنها در اندازه‌ی گوشی آیفون 12 پرو مکس دیده خواهد شد. بر پایه این گزارش، چندین صفحه نمایش با اندازه‌های گوناگون در دست ساخت و بررسی قرار دارد.

هرچند اپل تا پیش از این دوست نداشت به ساخت گوشی هوشمند با صفحه نمایش‌ تاشو بپردازد، اما رقبای اصلی این کمپنی یعنی سامسونگ و موتورولا چند سالی است، که در این زمینه کار می کنند. برای نمونه «گلکسی فولد» یکی از همین گوشی‌های تاشوی سامسونگ بود که در بهار سال 98 عرضه شد.

از سوی دیگر افزون بر بروزرسانی‌های جزئی که در سال 2021 توسط اپل ارائه‌ خواهند شد، امکان یک پیشرفت قابل توجه برای محصولات آینده اپل وجود دارد. در سال 2019 بلومبرگ مدعی شده بود اپل به دنبال بکار گیری از سنسور اثر انگشت روی صفحه در سال 2020 است و در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا و پایین آمدن کارایی قابلیت Face ID (به دلیل استفاده از ماسک) این احتمال وجود دارد که اپل موبایل‌های آینده‌ی خودش را همراه با سنسور اثر انگشت عرضه کند. همچنین پیش از این اعلام شده بود، که اپل قصد دارد به نفع استفاده از شارژرهای بی‌سیم، پورت لایتنینگ برخی از مدل‌های آیفون را حذف کند.

بلومبرگ در پایان گزارش خود نوشته است، که محصول جدید اپل یعنی «ایرتگ» که نوعی دستگاه ردیاب بلوتوثی است و شایعات زیادی را به دنبال داشته امسال عرضه خواهد شد. از دیگر اقدامات اپل در سال 2021 می‌توان به مجهز کردن «آی‌پد پرو» به صفحه نمایش «مینی ال‌ای‌دی» و کار بر روی یک آی‌پد نازک‌تر اشاره کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала